Ik heb geprobeerd een update uit te voeren, maar er is een probleem met de verlopen licentie.
Ik zie het met mijn leidinggevende en ik hou je op de hoogte...
Bedankt
Ik heb geprobeerd een update uit te voeren, maar er is een probleem met de verlopen licentie.
Ik zie het met mijn leidinggevende en ik hou je op de hoogte...
Bedankt
Ik had een cadware-technicus aan de telefoon, het zou een probleem zijn van de kb 3072630 Windows 7-update die zou voorkomen dat Solidworks toegang heeft tot bepaalde functies en daarom crasht...
En wanneer u uw STEP opent, maakt u het bestand opslaan of opslaan als sldprt; repareer dan indien nodig en doe de herkenning van de functies die het niet werkt??? De herkenning van functies is niet geweldig als je de buigradiussen wijzigt. Verwijder je buigradii in de STAP en gebruik de functie voor het invoegen van vouwen zoals in mijn tutorial in een van mijn vorige berichten. Het is veel betrouwbaarder.
Het gaat heel goed zie mijn vorige bericht
Het probleem is dat het een assemblage is en als je het eenmaal hebt omgebouwd, moet je elke stap gaan halen en ze gedeeltelijk opslaan, dan hoef je ze alleen maar om te zetten in plaatwerk en alles gaat heel goed
zie vorige afbeelding
er zijn geen zorgen dat het gaat in SW 2012
En waarom een erkenning van de functie
Voor dit soort stukken is de vraag ????????????????
Ik heb al geprobeerd om het op te slaan in sldprt en om een verkenning te doen, maar het is altijd hetzelfde, zodra het begint met de verkenning crasht het. Zolang je geen erkenning doet, is er geen probleem.
Het is opgelost, ik deed zoals uitgelegd door gt22, ik ga niet door de functieherkenning, ik converteer direct naar plaatwerk en het werkt.... Ik kan een DXF maken!!
Maar goed, het is niet normaal, we moeten het probleem nog oplossen.
Heeft u uw assemblage afgebroken?
Laat ons de stappen zien, bedankt
Ik heb je montage afgebroken, onder andere het ondersteuningsgedeelte van de Bezel gered
Het deel aan de linkerkant is nog in de pas, de geïmporteerde kubus staat onder de onderdeelref
het rechterdeel wordt geconverteerd via de SW Convert to Sheet Metal-tool
we zien op de afbeelding rechts het logo van het oppervlak, aangezien het aan de basis een RWZI is
Maar door door het plaatwerkgereedschap te gaan, wordt je oppervlak een vaste stof
Als het selectievakje Lichaam behouden is ingeschakeld
Ik deed precies wat je uitlegt... en het werkt,
Voor dit type onderdeel hoeft u geen functieherkenning uit te voeren
Het gaat rechtstreeks naar plaatwerk
Een functieherkenning is vooral het maken van complexe extrusie-modificaties
je het doel van het spel is om te creëren ontvouwen in DXF, dus rol mijn kip met converteren naar plaatwerk
Zie deze tutorial o.a. via Import en Functieherkenning en Direct Editing en Data Migration
https://www.youtube.com/watch?v=DhQSKbMt-FY&index=85&list=PLjkvI_IbLbweeJrlJR_KmjB0g8EOoESkg
@+
Het enige wat u hoeft te doen is het antwoord te selecteren dat uw vraag beantwoordde en op opgelost te klikken
en sluit daarmee de vraag
@+
Als je mijn tutorial had gezien; het is hetzelfde principe, behalve dat u uw buigradii kunt aanpassen aan uw productietool om zo nauwkeurig mogelijk te zijn met uw ontwikkeling, omdat uw RWZI radii kan hebben die niet noodzakelijkerwijs zijn aangepast aan uw productiemiddel...