Hallo, ik heb een probleem met de lijst met gelaste onderdelen

Ik leg mijn probleem bloot: ik maak een gelaste constructie, ik plaats een plaatwerkonderdeel met verschillende configuraties (standaard, rechts en links) ik vul een aanduiding in per configuratie... Alleen als ik de lijst met gelaste onderdelen bewerk, worden de 2 delen bij elkaar gegroepeerd, 2 artikelen onder de aanduiding van dezelfde configuratie (de linker in dit geval) Ik kan 1 linker deel/1 rechterdeel niet detailleren...

Ik hoop dat ik duidelijk was...

Dank u voor uw hulp.

Hallo;

Plaats je je plaatwerkonderdeel als afgeleid element (alles in hetzelfde onderdeel) of maak je een assemblage met je mechanisch gelaste + je plaatwerkonderdeel?

-> Ik denk niet dat configuraties worden beheerd in het geval van afgeleide onderdelen?

-> Een assemblage zou dit probleem moeten oplossen.

Let ook op het mechanisch gelaste en de configuratie ervan (ruw/machinaal bewerkt)

Vriendelijke groeten.

1 like

Hallo

Om dit te doen, vinkt u gewoon het vakje "Toon afzonderlijk de configuraties van hetzelfde onderdeel" aan, zie bijgevoegde afbeelding en maak vooral een montage van uw gelaste constructie en uw plaatwerkonderdelen.

configuration_.jpg
3 likes

Voorlopig is het niet absurd om het plaatwerkdeel in het mechanisch gelaste deel te steken (als het plaatwerkdeel op de rest is gelast).
Ik denk dat je moet spelen met de eigenschappen van mechanisch gelaste lichamen, zodat je 2 stukken in de tabel kunnen worden onderscheiden.
Nadeel, als u een ander mechanisch gelast onderdeel maakt en u importeert uw plaatwerkonderdelen, moet u de behandeling opnieuw uitvoeren, aangezien de eigenschappen van de carrosserieën lokaal zijn voor het mechanisch gelaste onderdeel.
Helaas ken ik geen andere methode...

Dank u voor uw antwoorden,

maar ik ben bezig met een mechanisch gelaste en geen montage... (een gebogen plaat gelast op profielen) Wat ik niet begrijp, is dat in de boom de 2-delige configuraties gedetailleerd zijn en worden genoemd door hun respectievelijke configuraties... maar op de lijst die op plan is ingevoegd, zijn ze gegroepeerd in één kamer... (de optie "configuraties van hetzelfde onderdeel afzonderlijk weergeven" bestaat niet op een lijst met gelaste onderdelen of ik kan deze niet vinden...)

Heel mooi.

capture0002.png

In welke versie zit je en kun je je bestand plaatsen???

Hallo 

SW premie 2014 64b...

Sorry, ik kan het bestand niet plaatsen...

Elk idee is welkom...