Hallo, ik heb een kamer met 6 gaten en ik moet een boorbereik (plan) maken met 6 weergaven. De gaten moeten achtereenvolgens op de weergaven verschijnen. (Bijv.: AANZICHT 1 met boring 1, AANZICHT 2 met boring 1 en 2.....)

Hallo

Je moet configuraties maken volgens de plannen met boren.

2 likes

Hallo, kun je het me uitleggen met meer details? 

U moet op zoek gaan naar gedetailleerde weergaven: Help voor uitvinders

1 like

Hallo

Ik heb je bericht gezien, op welk(e) punt(en) heb je problemen met de voorstellingen? Zie ook dit document: niveau van détail.zip
Een andere optie: een familie van onderdelen inventor.pdf

1 like

Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te antwoorden! Het lukt me niet om mijn piercings achtereenvolgens in mijn vliegtuig te laten verschijnen. Ik heb geprobeerd Ilogic te gebruiken, ik ben erin geslaagd een liniaal te maken om een gat te laten verschijnen en de anderen te verbergen, behalve dat ik op mijn plan alleen het gat vind dat ik zichtbaar heb gelaten op al mijn weergaven. Is er een manier om te controleren welke gaten zichtbaar blijven per zicht?

Ik gebruik iLogic niet, maar het lijkt me een te complex hulpmiddel voor wat je wilt doen.

Heb je gekeken naar de links die ik je heb gegeven?

Hallo

je moet verschillende configuraties maken, de 1e met 1 gat, dan de tweede met 2 gaten, enzovoort, en voor de tekening moet je ze allemaal toevoegen volgens je productiediagram. 

https://www.youtube.com/watch?v=sfslOs0GFwc

1 like

stefbeno : Ja, ja, ik keek naar de links, maar het hielp me niet..

AC Cobra 427  Hoe koppel ik een configuratie of regel aan één weergave? Mijn probleem blijft hetzelfde, ik heb de configuraties gemaakt, maar het is om ze te associëren met een specifieke weergave en niet met alle weergaven die ik blokkeer.

Bedankt.