Hallo, ik ben op zoek om een of meer tekeningen van een set om te zetten in een pdf, en voeg met de plannen van de onderdelen van de set de nomenclatuur in pdf in hetzelfde bestand (een combinatie), allemaal in automatisch

Ik dacht dat ik het kon doen met integratie, maar ik struikel over de  logica om toe te passen (als die er is ...) . Bedankt!

Hallo

Er is BatchConverter die dit werk heel goed doet: het compileren van meerdere Europarlementariërs in één PDF.

Natuurlijk zou uw nomenclatuur aanwezig moeten zijn op een van de leden van het Europees Parlement.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo

Wil je maar één bestand?

Hallo

Ja, in één bestand.

Inderdaad, batch-converter heeft mijn map heel goed geconverteerd naar een hele reeks individuele bestanden.

Ik zou graag willen dat hij af en toe een fusie doet voor mechanisch gelaste assemblages.

Ik zag ook dat ik de vlakken die afhankelijk zijn van een assembly kon vinden en ze kon samenvoegen tot één bestand.
Het dwingt me om voor elke assemblage het onderzoek te doen, maar het is in ieder geval al beter zo, heel erg bedankt!

Hallo

BatchConverter kan ook PDF's samenvoegen tot één bestand:

optie -> exportoptie\PDF -> vink indien nodig "alle PDF's samenvoegen tot één bestand" aan

Anders gebruik ik voor de manipulatie van PDF's (knippen, assembleren, herindeling van pagina's...) al jaren PDFSam in een oude versie, maar completer dan de recente:

https://sourceforge.net/projects/pdfsam/files/pdfsam/2.2.4/

Vriendelijke groeten.

2022-03-29_11_01_11-batchconverter.png
2 likes

Ik bevestig @a.eriaud  voor de samenvoeging (en al het andere) pdf sam basic v4.1.1 werkt ook prima.

1 like

Het is mogelijk om in VB.net een macro te maken om het maken van pdf's uit de afhankelijkheden van een assembly te automatiseren en te combineren met PDFSharp.

1 like

Hallo

Voorlopig kan ik het in semi-automatische laten we maar zeggen. 

In batchconverter selecteer ik de tekeningen die afhankelijk zijn van een subset: het algemene plan en de bijgevoegde tekeningen verschijnen. Voor de conversie vraag ik om een samenvoeging en het is ok.

Aan de andere kant, als je ongeveer 10 subsets hebt om zo te behandelen, moet je het proces 10 keer opnieuw doen

Een macro zou het ding kunnen oplossen, ik zou erin moeten duiken omdat ik dit soort manipulatie nog niet heb beoefend.