Het is trapeziumvormig met de boven- en onderkant rechtop parallel, de linkerkant op 110°, de rechterkant 100°. Het zal ook staanders voor kleine tegels bevatten.
Hoe moeten we te werk gaan.
als het werkt, ben ik van plan om het in 3D te printen.
Gebruik de functie Entiteiten aanpassen om overtollige lijnen af te knippen (schaar) of gebruik in de functie Diepte geven het selectievakje Overzicht selecteren om de binnenste gebieden van uw schetsen te maken.
Hier is mijn stuk met de aangepaste functie, door de functie te bewerken begrijp je meteen wat je met de functie voor het aanpassen van antiiteiten moet doen
bedankt voor je advies, ik heb net een schets opnieuw gemaakt en geëxtrudeerd, ik ben erin geslaagd om te bereiken wat ik wil, ik hoef alleen maar de resterende 48 vensters te tekenen voordat ik ga 3D-printen.
Aan de andere kant, op het rechter horizontale kruis, kan ik de afmeting niet instellen op .4 zoals de anderen.
De kleuren van de schetslijnen zijn het eerste dat u moet weten, zwart volledig beperkt (grootte en positie), blauw nog vrij (grootte of positie).
Dus als je nog nooit getraind bent, begin dan met de eerste SOLIDWORKS-tutorials om de juiste basis te hebben, anders riskeer je roeien als je verder wilt gaan met de tool.