Over het algemeen lees je, voordat je hulp inroept, de specificaties aandachtig door, denk je erover na, stel je enkele oplossingen voor en vervolgens kun je je mening vragen op een forum dat je graag helpt.
Aan de andere kant, als u gewoon op zoek bent naar iemand om uw werk te doen, hier is een onderaannemer voor 5 euro, zie deze link:
https://www.lynkoa.com/forum/autocad/r%C3%A9alisation-de-plans
Voor @tous ;-)
6 likes
Bedankt voor je antwoord, je bent te sterk superman
In ieder geval heeft "superman ^_^" gelijk, Lynkoa's primaire doel is om elkaar te helpen...
4 likes
Hallo
Ik bevestig specificaties (commerciële doelgrootte, kosten, vermogen...)
Ga dan op zoek naar spannende onderdelen (motor ,...)
Het monteren van deze componenten om de voetafdruk te schatten.
Denk aan wendbaarheid, veiligheid, ergonomie en design, montage.
Het is moeilijk om een antwoord te vinden dat deze vraag beantwoordt.
Mijn onderwerp is interactief genoeg om plezier te hebben in 3D
Vriendelijke groeten
2 likes
Bruno, ik denk dat hij gewoon 5€ gaat betalen, de interesse van jonge mensen is tegenwoordig zeer beperkt ...
Al gezien de manier om de vraag te posten is borderline denk ik ... Maak dan een account aan voor andere mensen om voor hem te werken, hij is niet de eerste die het doet.
4 likes
Hallo @tous
Als je niet weet waar je moet beginnen: de makkelijkste manier is om aan het einde te beginnen zodat het sneller voorbij is. Het is waar! zaag! zaag!
TILT Game Over
PS: Saw Saw heeft overigens niets met de keizerin te maken
5 likes
Hallo @tous
Voor wie het eerste antwoord zou hebben overgeslagen!
Ik sta perplex en zit midden in een kafkaësk dilemma omdat een elektrische handzaag niet springt, aan de andere kant springt de decoupeerzaag, maar de sabelzaag danst.
(Hebben we het niet over de zwaarddans! we moeten zien dat het wordt vervolgd...)
ANSI heeft graag een motor die elektrisch is, maar die zaagt zonder te springen zoals pitzagers met slagverstelling natuurlijk.
Vriendelijke groeten
1 like