Witam, jestem + lub - początkujący w solidworks i mam projekt do wykonania (piła elektryczna). Przyznam, że nie wiem od czego zacząć. Czy mógłbyś mi pomóc. Dziękuję

Ogólnie rzecz biorąc, zanim zadzwonisz po pomoc, dokładnie czytasz  specyfikację, zastanawiasz się nad tym, proponujesz jakieś rozwiązania, a następnie możesz zapytać o opinię na forum, które chętnie Ci pomoże.

Z drugiej strony, jeśli szukasz tylko kogoś do wykonania swojej pracy, oto podwykonawca za 5 euro, zobacz ten link:

https://www.lynkoa.com/forum/autocad/r%C3%A9alisation-de-plans

Za @tous ;-)

6 polubień

Dziękuję za odpowiedź, jesteś zbyt silny superman

W każdym razie "superman ^_^" ma rację, głównym celem Lynkoa jest pomaganie sobie nawzajem...

4 polubienia

Witam

Potwierdzam specyfikacje (docelowy rozmiar komercyjny, koszt, moc...)
Następnie szukaj ekscytujących komponentów (,... silnika)
Montaż tych elementów w celu oszacowania śladu .
Pomyśl o zwrotności, bezpieczeństwie, ergonomii i designie, montażu.

Trudno znaleźć odpowiedź, która odpowie na to pytanie.

Mój obiekt wchodzi w interakcję na tyle dobrze, że dobrze się bawi w 3D

Pozdrowienia

2 polubienia

Bruno: Myślę, że po prostu zapłaci 5€, zainteresowanie młodych ludzi jest obecnie bardzo ograniczone...

Już widziałem, jak sposób na zamieszczenie pytania jest na granicy, myślę... Następnie załóż konto, aby inne osoby mogły dla niego pracować, nie jest pierwszym, który to robi.

4 polubienia

Witam @tous

Kiedy nie wiesz, od czego zacząć: najłatwiej jest zacząć od końca,  aby szybciej się skończyło. To prawda! piła! piła!

Koniec gry TILT   

PS: Nawiasem mówiąc, Saw Saw nie ma nic wspólnego z cesarzową

5 polubień

Witam @tous

Dla tych, którzy pominęliby pierwszą odpowiedź!

Jestem zakłopotany i w środku kafkowskiego dylematu, bo elektryczna piła ręczna nie skacze, z drugiej strony podskakuje układanka, ale piła szablasta tańczy.
(Czy nie mówimy o tańcu z mieczem? powinniśmy dopilnować, aby ciąg dalszy nastąpił...)