Hallo, ik ben bezig met een dringend project en ik kan de oplossing niet vinden, ik ben op zoek naar een tutorial, een video om een mal of een negatief onderdeel van dit bestand te maken. maak een positioneringsondersteuning voor 3D-printen Bedankt
Wel, ja! maar wat je hem hebt geadviseerd werkt naar behoren, dus de PB is voor hem opgelost. Het is dan niet meer dringend!
Uiteraard tenzij we te maken hebben met een "malpolitus", maar dat zou verrassend zijn!
Moed en zelfopoffering en het gratis geschenk van onze kennis is onze ware en enige motivatie. Onbaatzuchtig delen wordt tegenwoordig een echte waarde, nietwaar.
Hallo en echt sorry voor het antwoord een beetje laat ... maar een computerprobleem geen toegang meer tot mijn mailbox .... En hier is het, dus hoe dan ook om GT 22 te beantwoorden, sorry nee, het is geen volumeonderdeel, maar ik begreep het feit niet dat ik een offset loodrecht vlak maakte en dus een mal of een negatief van mijn onderdeel had?
Al voor 'informatie' zijn de formules van het dringende of zeer dringende type over het algemeen nutteloos op de forums. Mensen zijn regelmatig aanwezig en als ze het antwoord hebben, zullen ze het je geven en over het algemeen wachten ze niet enkele dagen of uren op plezier om te antwoorden. En het voorkomt dat je zo in de rij staat.
Nadat je je mailbox kwijt bent, is het interessant, maar tegenwoordig heb je verschillende manieren om verbinding te maken en als het project echt 'dringend' is, denk ik dat je wat onderzoek kunt doen of terug kunt komen naar de verschillende forums om te zien of mensen hebben gereageerd, zelfs buiten werktijd. Het is ook een kwestie van respect voor je gesprekspartner.
In zijn boodschap maakte hij duidelijk dat er een loodrecht vlak moest worden gecreëerd dat het mogelijk maakt om een extrusie naar het oppervlak te maken, waardoor een 'negatief' van het onderdeel ontstaat.