Doe hetzelfde als een HVAC-video op je buizen om rechthoekige kanalen te maken
Plaats de videolink al, het zal een lead geven
om rechthoekige kanalen te maken
Het is hetzelfde principe als de buizenbibliotheek en de aansluiting op de leidingen
Zie deze zeer goed uitgevoerde video
https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjvn-KjufPOAhXE5xoKHcmSB2gQtwIIKjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DGL0cL7MxCqA&usg=AFQjCNG3CEfra12Iumm3SYdcSakB8E0saQ&sig2=8JSrHH2551bpvez8wR6gqg&bvm=bv.131783435,d.d2s
@+
Hallo
Wil je graag rechthoekige omhulsels maken??? Maak uw gidsschets (het pad dat het zou moeten nemen) en maak aan het begin van de gidsschets een schets van de vorm van uw schede, vervolgens wordt u de baas / basis gescand zoals het bijgevoegde bestand. Nou als ik de vraag goed begrepen heb en als je alleen Solidworks hebt!!
hvac.docx
de andere oplossing is om uw kanaalsecties te maken in een gelaste constructiebibliotheek en vervolgens via 3D- of 2D-schetsen uw kanalen te maken
Hallo
Ja, we zouden graag wat meer informatie hebben om uw verzoek te kunnen beantwoorden.
Hallo, bedankt voor uw interesse en sorry voor de vertraging Https://youtube.be/PHZTPN8D2d8
Hier is de link die mij interesseert, ik zou graag willen weten hoe ik hetzelfde kan doen
In feite moet je op je solidworks hvac buizen typen en je ziet rechthoekige kanalen in de routing. Is dit wat ik wil bereiken
Heb je in mijn eerste antwoord gekeken naar de tutorial voor de configuratie van leidingbuizen?
Alles wordt daar gezegd, je hoeft alleen maar te volgen
Idem voor elleboogfittingen en reductie etc.....
Het is aan jou om je profiel rechthoekig te maken in plaats van cilindrisch
en om uw persoonlijke bibliotheek te maken om buiten SW op te slaan
In het geval dat u de versie wijzigt, is dit hetzelfde voor al uw bibliotheken
Let goed op de routering en het aansluitpunt
@+;-)
Hallo, in uw belang zou ik u aanraden om geen telefoonnummer als bijnaam in te voeren. Hoewel er veel leuke mensen op het forum zijn, is er helaas niet alleen dat!
Vriendelijke groeten
Ik heb inderdaad de tutorial bekeken en deze persoon is degene die me heeft getraind in solidworks, dus super.ne hoef alleen maar te solliciteren. Maar ik kan geen routering vinden in de solidworks-invoegtoepassing. Is normaal
routing is onderdeel van SW premium
welke SW heb je?
Oeps, dat moet de reden zijn waarom ik de routing niet kan vinden, ik weet niet welke het is. De software is aan het werk, dat zie ik morgen wel. Ik weet gewoon dat het 2014 is
Het is vermeldenswaard dat tijdens bedrijfsautomatisering onvermijdelijke moeilijkheden tijdelijk zijn en waarbij de woeker uiteindelijk wordt gecompenseerd door de voordelen van automatisering. Na verloop van tijd worden de onvolkomenheden van de informatie- en financiële grondslagen gladgestreken en raken medewerkers gewend aan de nieuwe werkorder. Als alles maar vlot ging. Nu willen we https://www.managemart.com/hvac in ons bedrijf installeren. Heeft iemand al zo'n systeem gekocht? Welke problemen kunnen er zijn?