Hallo, ik zou graag een formule =if("LE@Composant PDU 44<4>. Vergadering"="",0, "LE@Composant PDU 44<4>. bijeenkomst")</4></4>

Ik zou graag een formule =if("LE@Composant PDU 44<4>. Vergadering"="",0, "LE@Composant PDU 44<4>. Assembly") als de variabele "LE@Composant PDU 44<4>. Assembly" is niet langer aanwezig, omdat het in andere berekeningen 0 heeft toegekend.

Hallo

in sw als wordt geschreven IIF  .

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hello@Bruno

Over het algemeen op het forum

[ IFF ] Ik zit in de titel

--Dan zet ik een beknopt ding als "PB op het schrijven van formules"

Als je naar "hoofdtekst van de tekst" gaat, schrijf ik de details van het verzoek zoals je deed.

[Einde / ALS ]

Maar het is uiteindelijk niet erg, dus we hebben nog steeds spijt Zen!  ;-)   ;-)

Vriendelijke groeten

PS: Een korte titel maakt het makkelijker om vergelijkbare onderwerpen te vinden en dus andere collega's te helpen ;-)

2 likes

DSL eerste forum verzoek.

IIF('x"="",0mm,"x") is de variabele x niet altijd aanwezig, en ik eindig met niets. Ik wilde 0 toekennen voor het geval dit zou gebeuren.

Hallo

Ik begrijp niet wat je wilt doen, 

IIF('x"="",0mm,"x")  geeft   als x = niets x = 0 anders x  =>in gewoon Nederlands als x = niets (impliceert 0 stel ik me voor) = 0 anders 0 ?????

Kunt u meer info geven.

Sorry dat ik niet duidelijk ben

IIF('x"="",0mm,"x")  geeft   als x = niets (geen waarde, dat is mijn probleem) x = 0 anders x  = (maar als x een waarde heeft, moet je die nemen)

v1.png

Ik bevestig dat als x= geen waarde is, het niet mogelijk is.

Ik neem het voorbeeld van een Ø. dus als mijn,Ø = niets betekent noodzakelijkerwijs een Ø 0, dus ik heb geen hole.cqfd.

1 like

Ik heb een triquet geopend, of kijken of de hotline me een solus vindt

OK, denk erover na om hun oplossing hier te plaatsen.

1 like

Ik moet het probleem omzeilen door via Excel te gaan,

Ik verwijder al mijn formules en begin opnieuw in Excel.

de Kracht mijn quity...