@Jose-accessa: Geweldig!
Om verder te gaan met het debat, vind ik het vrij logisch dat het onmogelijk is om de bouwboom van de ene software te herstellen.
Als ik het voorbeeld neem van een Extrusion/Boss-functie, kun je met SolidWorks met deze functie direct een dunne functie creëren die niet wordt ondersteund door Solid Edge. Omgekeerd kunt u met Solid Edge een kroon (tand) direct in de extrusie maken, terwijl SolidWorks niet weet hoe het moet... Ik kan me het probleem van oppervlaktefuncties niet eens voorstellen (ik ben ervan overtuigd dat Catia extreem geavanceerde functies heeft dan SolidWorks, Solid Edge, Inventor... weet niet hoe ik identiek moet reproduceren)!
Dus eigenlijk is de ene functie in de ene software = 2 of 3 functies op de andere (en vice versa!)
De enige mogelijke oplossing is om een boom opnieuw op te bouwen met behulp van de functies van de importsoftware of om aan de geometrie te werken zonder een boom... Natuurlijk stelt geen van deze oplossingen u in staat om 100% van de bewerkingsmogelijkheden te hebben op 100% van de onderdelen die uit een andere software zijn geïmporteerd.
Hallo
Heb je het geprobeerd?
Er gaat niets boven gebruik om de effectiviteit te kennen
Groetjes
Zie deze link
http://www.cadcam-e.com/public/download/Cat5Works/Cat5Works.pdf
@+