Hallo, voor het renderen heb je een maximum aan core naar de processor nodig
In tegenstelling tot SW, PhotoView gebruikt de beschikbare cores = > voor mijn geval i7 8 core 3.4
Grafische kaart: Ik heb verschillende quadro-modellen doorgenomen (voor het gebruik van solidworks), maar na verschillende configuratietests merkte ik op:
Quadro 600 kleine onderdelen, geen grote assemblage, middelmatig en lang gemaakt
Quadro 2000 substantiële assemblage, zeer goede weergave, maar nog steeds lang (zelfs als we delen door 2 de tijd van de 600)
Ik werd geleend Quadro 4000/5000 = > kaart gemaakt voor de rendering zeker! Ik zag geen verschil voor het gebruik van sw, maar photoview gaat bijna naar instant. idem als je een grafische suite gebruikt zoals illustrator, Photoshop etc
Aan de andere kant, voor de prijs, trekt het het haar uit het gevoelige gebied
De FX 1800 van mijn kant staat aan de top voor .... 2D omdat het bij nog geen 1 GB toegewezen geheugen prikt
Voor de GT22 hardwarekenmerken met evangeliewoord = SW2016 SSD + 16 GB + 3.4 processor is het comfortabel. MAAR vergeet niet om het virtuele geheugen te vergroten tot 32 GB mini max 64, waardoor de pc beter kan uitwisselen met alle elementen
Dankzij deze manipulatie kon ik draaien met een HP xw6200 dual xenon 3.2, 4 GB ram + ssd en 64 virtual zoals met mijn i7 3.4 16 GB (droom natuurlijk niet, er zijn andere dingen die hierdoor niet worden opgelost, vooral in complexe assemblages)