Begin met het stoppen/opnieuw opstarten van de machine.
Hallo
Stop SolidWorks precies en start RX_SolidWorks start vervolgens opnieuw op, het zou goed moeten zijn, anders probleem met de grafische kaart.
Succes.
@+.
AR
2020-11-06_090619.pdf
Hallo weer,
over RX, start eerst het vastleggen van het probleem en start vervolgens het onderhoud van het systeem, hier is het ...
@+.
AR.
2020-11-06_090603.pdf
Hallo
Bedankt dat je me hebt geholpen
moet ik alleen RX Solidworks starten?
We kunnen verschillende vensters zien en functiededant
Moet ik een functie kiezen?
Bedankt
Hallo weer,
over RX, start in de eerste e, klik op het tabblad "de opname van het probleem" en start vervolgens het andere tabblad "systeemonderhoud" dat is het, dit stelt u in staat om de bestanden op te ruimen die SW vertragen, en normaal gesproken werkt het ... (Zie bijgevoegd bestand in mijn vorige mail).
Succes.
@+.
AR.
2020-11-06_090603.pdf
Ik heb alle stappen gedaan
U kunt ook een video opnemen om het probleem te laten zien
Maar er is niets veranderd
Het is een beetje raar, want als ik de schets eruit haal en ik doe geëxtrudeerd, kan ik het 3D-model zien, maar zodra ik klaar typ, zie ik alleen de schaduw:(
Ik heb ook het Catia-programma op mijn pc en werkte prima; Daarom vind ik het geen probleem met de grafische kaart.
Oké, maar aangezien je aan een studentenversie werkt, denk ik dat dit de oorzaak van het probleem is.
AR.
Goedenavond @Mourad Khedira_1
als ik je eerste foto's zie, vraag ik me af of je de functie "Graphics real View" niet hebt geactiveerd
Kijk in "display" of de gearceerde modus is ingeschakeld. Want als je de vloer tot enkele centimeters hebt afgebakend, is het niet verwonderlijk dat je de schaduw ziet en niet de kamer
Vriendelijke groeten
mode_ombre_2020-11-07_19_55_44-window.jpg
Hoi @Zozo_mp
Bedankt dat je me wilt helpen
Als ik de gearceerde modus activeer, zie ik dat de schaduw
Als C uitgeschakeld is, kan ik niets meer zien
Wat is de functie "Graphics Real View"?
@A.R.
Ja, misschien is dat de oorzaak van het probleem
kun je me een link geven waar ik Solidworks gratis kan downloaden?
Bedankt
20201108_135823.jpg
Als je het "volume body" bestand ontwikkelt, is er dan echt een huidig lichaam?
Wanneer je op de pijl linksboven in de feature manager klikt (blauw omcirkeld op mijn afbeelding), heb je 4 extra kolommen die worden weergegeven. Wordt uw volumelichaam weergegeven door een massieve kubus (rood omcirkeld op mijn afbeelding)?
Als je kubus niet blauw is, probeer er dan op te klikken om de status te wijzigen
capture_visu.jpg
Hoi Pascal
Ja, dat zou wel eens het probleem kunnen zijn
maar ik zou de 4 kolommen kunnen weergeven, kun je me precies laten zien wat ik kan doen om ze weer te geven en te controleren?
Dank je wel:)
corps.pdf
Hallo
Je moet je feature manager in de breedte uitrekken voordat je toegang kunt krijgen tot de methode die door pascal is gegeven, hiervoor doe je zoals voor alle vensters in Windows.
Anders heb ik de indruk dat de behuizing van uw onderdeel in de transparante modus staat, klik op de regel "transparantie wijzigen" op de afbeelding die u erin plaatst:
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik heb de indruk dat het probleem een combinatie van elementen is,
Als het onderdeel transparant is en de transparantie-instelling is ingesteld op 100% en het display in de modus "Gearceerd beeld zonder randen" staat, wordt het onderdeel onzichtbaar.
Goedenavond
Naar mijn mening (en gezien de achtergrond van je solidworks):
-> Goed aangesloten op de grafische kaart.
->Grafisch stuurprogramma bijgewerkt.
Start vervolgens de Rx solidworks,
-> Start solidworks door de open gl-functies te emuleren -> Als het werkt, is het een probleem met de grafische kaart
MRC: Aan jullie allemaal
Ik heb alles geprobeerd :((((
Ik heb ook SW verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar er is niets veranderd
Ik denk dat ik een andere versie nodig heb
Kunt u mij een website geven waar ik een gratis versie kan downloaden?
Bedankt
corps.pdf
Goedenavond @Mourad Khedira_1
Ik zie dat je op je PDF je transparante deel hebt gezet en dat het materiaal niet is gespecificeerd.
Verwijder de transparantie en plaats een materiaal zoals aluminium of staal en verander de kleur van het object in groen.
Inderdaad, zonder materiaal en afhankelijk van de configuratie, kunnen we bijna onzichtbare onderdelen hebben
Vriendelijke groeten
Hallo
Welke versie gebruikt u en kunt u uw bestand delen zodat wij het kunnen bekijken?
Hallo
@AC Cobra 427, we kunnen op verschillende afbeeldingen zien dat de gebruikte versie de 2020-versie is in studentenlicentie.
Uit de gemaakte screenshots kunnen we ook aannemen dat het probleem zich voordoet bij het maken van een nieuw onderdeel. Dit wordt natuurlijk bevestigd door Mourad Khedira_1 .
Is het probleem ook aanwezig bij het laden van een bestaand onderdeel?
Is het gebruikte onderdeelmodel het standaard SW-model of is het herwerkt?
Doet het probleem zich ook voor op de assemblages?
Ik denk dat de verandering van versie van SW niets zal veranderen, aangezien de schijn in de kamer wordt opgeslagen.
Ter informatie, en voor zover ik weet, is er geen gratis "legale" versie van Solidworks, behalve via het SOLIDWORKS Student Access-programma onder bepaalde voorwaarden (zie HIER). Aangezien je deze versie van Solidworks al hebt, moet je mogelijk contact opnemen met je instelling.
Vriendelijke groeten
@Zozo_mp
Nee r1 verandert niet, ik heb het al met verschillende materialen geprobeerd
@D.roger
Ja, het probleem doet zich ook voor bij het laden van een reeds bestaand onderdeel of assemblage (door bijv. Stp konstrude door een andere software)
Ik heb niet geprobeerd te monteren met SW omdat ik in staat was om met onderdelen te werken
Ja, het kan een versieprobleem zijn
Ik heb de versie van een video op youtube