Zgłośnica przeciągnięta z krzywą prowadzącą nie zamyka się

Witam

Jestem studentem inżynierii przemysłowej i w wolnym czasie hobbystycznie korzystam z solidworks w wersji 2015.

Ostatnio miałem trudny problem związany z niskim poziomem wiedzy, który posiadam: wstęga Moebiusa o przekroju poprzecznym. Po kilku nieudanych próbach osiągnąłem swoje cele, ale pozostał mi jeszcze jeden szczegół: funkcja się nie kończy. Nadal pozostaje niewielka szczelina, która uniemożliwia połączenie dwóch końców "wstążki". Po przeszukaniu już pomocy zintegrowanej z oprogramowaniem i na kilku forach zwracam się do Ciebie. Czy macie dla mnie rozwiązanie?

Miłego wieczoru i z góry dziękuję.

W załączeniu znajdują się wizualizacje dla przejrzystości.

PS: Mój poziom prawdopodobnie nie jest taki, jak większość ludzi tutaj, bądźcie pobłażliwi, jeśli to pomyłka niebieskiego :D

1 polubienie

Witam

Czy możesz umieścić swój kawałek, abyśmy mogli mu się przyjrzeć???

To :)

moebius_traingle.sldprt

Witam

Myślę, że musi to być osiągalne poprzez rzutowanie spiral na stożek lub za pomocą funkcji zginania.

Edycja: w rzeczywistości jest to o wiele prostsze z machnięciem i przekręceniem.

Zobacz, czy Ci się podoba?

jak to nie idzie jedno przejście

Zrobiłam 2 wygładzanie objętości

a krzywa prowadząca jest osią

Obrót wynosi 240°

60° / 1/4 okręgu

patrz załączony plik SW 2012

@+ ;-)

piece1_axel._faidy.sldprt
3 polubienia

@GT22: Twój pierścionek Moebius jest brzydki :hihi :) Jest cały zielony :)

Ma tylko jedną stronę (no cóż, jeśli potrafimy za nią podążać:))

anneau_de_moebius.sldprt
5 polubień

Yves.t, powinieneś zrobić mu samouczek, ponieważ jesteś w 2016 roku, jeśli się nie mylę według twojego ekranu, a on jest w 2015 roku...

1 polubienie
Oto link: http://www.lynkoa.com/tutos/solidworks-mod%C3%A9liser-un-anneau-de-moebius Ale nie mogę odtworzyć wideo w moim samouczku ... Daj mi znać, czy dasz radę. W najgorszym przypadku link do Youtube: https://youtu.be/kYtCcF9ufWE
3 polubienia