Gefeliciteerd met de nieuwe site

Allemaal mooi, praktischer
Ik hou van het nieuwe puntensysteem
De spellingcontrole die EINDELIJK werkt
Wel het onafhankelijke tekstvenster bij het typen van een antwoord
Wel de Emogies
Goed ook de automatische notificaties onderaan het scherm (voor wie dat alleen wil).

Nou, ik zet mijn ontdekkingshelm op, ik neem mijn kruimelspoor mee om niet te verdwalen en ik duik in de mysteries van nieuwe mogelijkheden.

Voorafgaand aan de verkenning zeg ik een zeer grote felicitaties aan Lynkoa voor hun modernere specificaties en aan de site-ontwikkelaars. Ik zeg bravo voor het geval ik verdwaal tijdens de verkenning en ik was blij je te kennen :innocent:

Vriendelijke groeten

9 likes

En wat een vlotte navigatie... :+1:

3 likes

Hallo
De interface lijkt inderdaad moderner (ik begin te oud te worden om het te waarderen), maar wat me op dit moment het meest stoort, is dat ik niet op verschillende categorieën kan filteren. Voorheen had ik de Solidworks- en Solidworks PDM-filters ingeschakeld, waardoor ik direct de onderwerpen kon hebben die me interesseerden. Op de nieuwe interface, gedwongen om de een en dan de ander te filteren, jammer.
Anders over het algemeen goed werk.

1 like

Hoi allemaal

Wat een genot om te zien dat je dit nieuwe forum leuk vindt! Inderdaad, er vindt vandaag een grote verandering plaats :slight_smile:
Ik laat je ons al je feedback geven door vragen te maken en ze te categoriseren als "feedbackforums ", zodat we ze allemaal kunnen behandelen!
@Cyril_f ik uw opmerking ter harte neem!
Veel plezier met het browsen op dit nieuwe forum :star_struck:
Coralie

2 likes