Hallo, tenzij ik me vergis, is er een manier om de "ruwe" annotatie in de configuraties te verwijderen.
Hoe doen we dat alweer?
Ik vraag dit zodat het niet in mijn nomenclatuur in de configuratiekolom volgt.
Bedankt
Hallo, tenzij ik me vergis, is er een manier om de "ruwe" annotatie in de configuraties te verwijderen.
Hoe doen we dat alweer?
Ik vraag dit zodat het niet in mijn nomenclatuur in de configuratiekolom volgt.
Bedankt
Hallo
Ik denk dat het afhangt van de bestandssjablonen. Als u het model wijzigt, hoeft u niet elke configuratie te wijzigen.
Anders zal voor een groot aantal het doorlopen van een deelfamilie (aanmaak, wijziging van namen en vervolgens verwijdering) sneller gaan.
Hallo
Klik met de rechtermuisknop op de configuratie en vervolgens op de eigenschappen en verander deze in Beschrijving en vervolgens in optie BOM==> naam van de configuratie volgens hoe u deze wilt noemen.
Manu 67 Ik dacht dat je antwoord interessant was, maar het werkt niet, zelfs niet door het te verwijderen in de configuratie-eigenschappen, ik valideer en sluit het venster, maar mijn configuratienaam wordt altijd gevolgd door <bewerkingsvoorraad>....
Hallo
Heeft u de configuraties echt nodig om in uw nomenclatuur te verschijnen?
Als dit niet het geval is, kunt u de opties wijzigen bij het maken van de stuklijst:
Als u de optie "gebruik in nomenclatuur" hebt aangevinkt, probeer deze dan uit door deze uit te schakelen. Deze optie betreft alleen de beschrijving, lijkt mij.
Is het anders geen reconstructiefout / rekening houdend met de wijzigingen?
3e optie, stuur uw document om te valideren vanaf een andere pc...
Bedankt voor je antwoorden, ik heb net gevonden...^^
Je moet naar Optie\Systeem Optie\Algemeen gaan
vinkje aan: "Schakel beschrijvingsreeksen uit voor extra gelaste buildconfiguraties"
... Niet makkelijk te vinden en niet altijd even duidelijk de mogelijkheden van Solidworks.
Dank u zelfs voor uw hulp.
Je moet naar Optie\Systeem Optie\Algemeen gaan
vinkje aan: "Schakel beschrijvingsreeksen uit voor extra gelaste buildconfiguraties"
Hallo
Ik ben geïnteresseerd in het onderwerp, waar vind je "Schakel de beschrijvingsreeksen van extra gelaste constructieconfiguraties uit"?
Die optie heb ik niet! of ik zie er niet goed uit...