Hallo, het is 10 weken geleden dat ik op een montageproject ben geweest en vandaag begint het helemaal te buggen, al mijn onderdelen zijn goed gedefinieerd, één voor één, maar in de totaal wazige en vervormde montage begrijp ik niet alles, werkte perfect tot gisteren ... Is iemand dit probleem ooit tegengekomen?
Hallo, heb je het werkstation opnieuw opgestart? Soms gaan insecten terug zoals ze zijn gebeurd!
Controleer ook of de grafische stuurprogramma's zijn bijgewerkt naar de nieuwste versie die wordt aanbevolen door Autodesk.
Ik heb zojuist deze oplossing getest, helaas niet altijd deze bug die al mijn onderdelen vervormd en wazig maakt. Ik denk dat dit te wijten is aan een beperkingsprobleem, maar zelfs als ik alle beperkingen en andere delen van mijn assemblage verwijder om er maar één zonder link over te laten, is de bug er nog steeds ...
Ik zal je het bestand een beetje uitleggen, dan is het een assemblage met onderdelen die variëren afhankelijk van de invoer van de gebruiker door het programma.
Het lijkt er zelfs op dat de software niet alle relaties kan matchen en dat het plotseling vervaagt, maar geen van hen is in conflict...
Het probleem zou dus komen van een ongedefinieerde as op een extrusie, vreemd dat mijn onderdeel nog nooit een probleem heeft gehad sinds de realisatie en het verschijnt nu.
Maar waarom zou je een as nodig hebben op een ellipsextrusie...
Bedankt voor je antwoorden, nee het probleem ligt niet bij de weergave, het bestand is gedeeld met andere collega's, de weergave-opties zijn gewijzigd.
En zelfs als we de problemen van het rode kruis oplossen, is deze bug nog steeds aanwezig.
Na onderzoek blijkt dat het probleem waarschijnlijk bij de verbindingen en de regels ligt, de twee gecombineerd maken mijn montage moeilijk om eerder te doen, ik zal dat allemaal bekijken.