Ik heb al heel lang een nogal vervelende weergavebug. Bij elke nieuwe versie van SW hoop ik dat deze bug is opgelost, maar dat is nooit het geval.
Bijgevoegd zijn twee afbeeldingen, In nr. 1 klik ik op een oppervlak van een assemblage, de selectie wordt blauw, alles is in orde. In nr. 2 maak ik een snede in mijn assemblage, en ik klik op hetzelfde oppervlak en daar wordt de selectie volledig verschoven en omgedraaid. Heeft iemand ooit dit probleem gehad? Ik ben op SW 2018 sp5
Ik heb al verschillende stuurprogramma's geprobeerd, verschillende besturingssystemen en nu ben ik up-to-date, maar ik heb nog steeds dit probleem.
Ik heb deze bug ook op andere computers in mijn BE die dezelfde grafische kaart hebben, maar op een van de pc's die een andere grafische kaart heeft, is er geen bug!
Fabrikant van het systeem:
PK
Systeem Model:
HP Z420 werkstation
Fabrikant van de kaart:
NVIDIA Corporation
Kaart sjabloon:
NVIDIA Quadro K4000
Uw huidige bestuurder:
411.63
Diagnostische resultaten:
Uw grafische kaart wordt ondersteund en het stuurprogramma is up-to-date.
Doet het het alleen op dit bestand? alleen op deze flens? Is het een echte assemblage (SLDASM-bestand) of een onderdeel waar onderdelen in zijn geplaatst?
Het hoofdstel is niet het resultaat van een herhaling, maar het is wel degelijk een bibliotheekstuk (Room with families of parts)
Maar het probleem doet zich ook voor bij "standaard" onderdelen
Aan de andere kant heb ik net gemerkt dat mijn assembly functies bevat die in de assembly zijn gemaakt, en dat als ik ze uitschakel, er geen bug meer is (zie jpg).
Ik gebruik nooit een functie in een assembly (behalve als ik niet oplet) en ik heb dit probleem vaak, dus ik zou geneigd zijn te zeggen dat het niet gerelateerd is aan assembly-functies.