Display bug - een oplossing?

Hallo

Ik ben op SW 2010 SP4.0

Ik heb een probleem in verschillende assemblages van een project (geen problemen in andere projecten) waar de globale assemblage verschijnt in wireframe/transparant en vervolgens verdwijnt zodra ik de muis een beetje te veel beweeg om niet meer te verschijnen.

Als ik delen van de assemblage openmaak, geen probleem, ik zie ze. Als ik assemblages open, hangt het ervan af, sommige werken heel goed, andere hebben hetzelfde probleem maar verdwijnen niet noodzakelijkerwijs als ik de muis beweeg...  

Op het gebied van zeefdruk kan ik kleine weergaven maken (maar vertrouwelijk project...)

Het is misschien een beetje vaag, aarzel niet om me te vragen om punten uit te leggen...

Bedankt voor je hulp

Hallo, bent u op de hoogte van updates van stuurprogramma's voor grafische kaarten??? Is het gecertificeerd door Solidworks???

Cdt

G.

Ik kan de info niet vinden, het is een ATI FirePro V8700 (FireGL). Up-to-date stuurprogramma.

Maar het bugt alleen op dit project. Dat is niets buitengewoons, vergeleken met de anderen...

Wat is het merk van uw computer??? Ik heb niet de indruk dat je grafische kaart gecertificeerd is met Solid. 

Zo niet, heb je geprobeerd de resolutie van je set te verlagen?

edit: zie dit: http://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html

Geen merk.

De pc was er lang voor mij. Ik weet niet door wie er op gereden is. 

De gegeven link is alleen voor Solidwokrs 2015 en hoger. En mijn grafische kaart is er niet. Maar het is vreemd om deze bug alleen op dit project te hebben...

Hoe dan ook, het is de bedoeling dat we de pc's in september zullen vervangen (tegelijkertijd verkocht met de licentie van 2017 door Axemble). Maar in de tussentijd wil ik graag een manier vinden om dit project terug te krijgen.

Controleer of uw onderdelen zijn opgelost en niet lichter zijn (ik weet niet of de optie op dat moment bestond), zie ook of u zich in de modus "complexe montage" bevindt)

Dus alles is goed opgelost. Aan de andere kant ken ik de complexe montagemodus niet. Kunnen we dat zien waar?

In "gereedschappen".

Probeer ook (grijze) sets te verwijderen en ze één voor één opnieuw te activeren, misschien is solid gewoon erg traag om het geheel opnieuw op te bouwen.

sans_titre.png

Ik vond de modus complex. het verandert niets

Mag ik een gedeeltelijke foto alstublieft???

Dit is een gedeeltelijke foto

Ter info, er is hetzelfde probleem op het werkstation van mijn collega (alleen ook voor dit project)

capture1.jpg

Stomme vraag maar goed; Heb je met de rechtermuisknop op het hele ding geklikt en de transparantie gewijzigd!? of klik met de rechtermuisknop, toon de lichamen.

En als je de onderdelen opent die niet in de assemblage voorkomen, zie je ze dan duidelijk? En als de kamers en het hele ding open zijn, verandert dat dan iets???

Cdt

Je hebt gelijk om terug te gaan naar de basismanipulaties, maar helaas ja, dat heb ik al geprobeerd. 

Ik probeer alle mogelijkheden, maar hier... op de site van Solidworks vond ik Firepro grafische kaarten maar niet bij Ati maar bij AMD... en het is niet de V8700 maar de V8800... bovendien bevestig ik dat ik niet verder terug kon gaan dan SLD2015 en Windows 8.1...

Heeft u geprobeerd alle componenten van de assemblage te verwijderen en ze één voor één weer in te schakelen, om te zien wanneer het probleem zich voordoet???

Anders, laatste oplossingsvoorstel, stuur een ticket naar support...

Ik heb het geprobeerd, ja. Elk onderdeel, zelfs als het het enige is dat niet in de assembly is verwijderd, wordt transparant weergegeven. Als ik het openmaak, ziet het er goed uit.

Bovendien is het display niet echt transparant (zie bijgevoegde screenshot) of heb ik een verschil als ik het onderdeel transparant zet.

capture2.jpg

Inderdaad, we kunnen duidelijk de weergavefout zien en niet een transparantie van het onderdeel... Wanneer u Taakbeheer opent, wordt de perf. zijn hoog of eerder laag???

Er komt nog een vraag bij me op. De computer is oud, is deze onlangs schoongemaakt??? gedefragmenteerd????

Als je een PDM hebt gedaan "download de nieuwste versie"???

Ik heb geen prestatieverschil op de taakbeheerder wanneer ik op dit project ben dan op een ander project

Ja, het enige dat overblijft is om de computer schoon te maken en/of om hulp te vragen aan de ondersteuning, wat lang kan duren om te antwoorden...  

sorry dat ik je niet beter kan helpen...

G.

Ok nou, geen probleem. In ieder geval bedankt. Als iemand anders suggesties heeft, blijf ik luisteren.