Bug exporteren pdf

Hallo

Als laatste redmiddel wend ik me tot jou :-(

Ik heb dus een groot probleem met SW2019 en acrobat

Allereerst is hier mijn hardware/software configuratie:

-Kern i9

-64 GB ram

- Win 10 64b

-Acrobat lezer DC V20.3072

-SW 2019 SP3

Nou, hier zijn de feiten:

Ik was vorige week nog in SW2017 en alles werkte perfect. Ik moest overstappen naar de 2019 SP5-versie, dus heb ik een update gedaan. Hiermee bedoel ik dat ik mijn versie van 2017 niet heb gehouden.

En nu de zorgen:

- Het is nu onmogelijk om als pdf op te slaan, er gebeurt absoluut niets. De pc lijkt niet na te denken en er wordt geen bestand geproduceerd. En dit, noch op het onderdeel/de montage, noch op de loting. Bij trekkingen verschijnt het venster waarin u wordt gevraagd naar de pagina's die u wilt kiezen niet eens.

- Het is ook niet mogelijk om in pdf te printen met de adobe pdf printer

Dit is wat er is gedaan:

Tijdens de update had ik op mijn computer een Adobe Acrobat Pro v17, waarmee ik rechtstreeks in Adobe PDF kon afdrukken. Toen ik met deze nieuwe SW2019SP5 install aan de slag ging, merkte ik meteen dat het niet meer werkte. Mijn collega's en ik hebben dit op de achterkant van de Adobe Pro gezet. Dus ik heb het verwijderd en de lezerversie (V20) bijgewerkt, maar geen verbetering. Voor één keer dacht ik dat het misschien de SW-update was die was gecrasht. Dus ik heb SW volledig verwijderd, het register opgeschoond, de overbodige herhalingen in de verkenner opgeruimd en vervolgens SW 2019 opnieuw geïnstalleerd in SP05-versie. En er is nog steeds niets... dezelfde zorg. Tijdens het zoeken op het net leer ik dat er incompatibiliteit zou zijn tussen acrobat en SW2019 van SP4. Dus ik besluit om opnieuw te verwijderen om deze keer naar SP3 te migreren; altijd hetzelfde met het opschonen van het register, enz... En dan altijd hetzelfde pb.

Ik geef toe dat ik geen ideeën meer heb.... en begint te wanhopen :-(

Mijn collega's hebben precies dezelfde software/hardware configuratie, en absoluut geen pb tijdens deze migratie, die ze op hetzelfde moment als ik deden.

Heeft iemand een idee? Iets waar ik controle over zou kunnen hebben, of wat ik zou kunnen proberen?

Bij voorbaat dank.

Yann

Hallo

Heeft u geprobeerd   een andere PDF-lezer te installeren?

En om het als de standaardapplicatie te zeggen.

Ik had hetzelfde probleem als jij in SW 2017 .

Cdlt

1 like

Hallo

Ja, natuurlijk is er deze oplossing, en inderdaad, het werkt (pdf créator). Echter, de "opslaan als" is naar mijn mening interessanter dan een simpele afdruk. Er zijn de ondertekende, en vooral, het stelt u in staat om 3D-pdf's te genereren...

Had je wat onderzoek gedaan om erachter te komen waar de bp vandaan kwam?

Dank u voor uw antwoord.

Yann

Hallo

Ik had Adobe verwijderd met de tool Adobe  Acrobat DC Cleaner gebruiken

Zie Hulpstuk voor gereedschap verwijderen.

En verwijder enkele recalcitrante registersleutels (wees voorzichtig, een verkeerde manipulatie kan uw Windows-installatie beschadigen).

De productregistersleutels moeten sinds 2017 worden gewijzigd. ze moeten worden gecontroleerd

Zie de bijlage bij de registersleutel

Yannick

outil_desinstallation.docx
1 like

Hier is het registersleutelbestand dat mogelijk overblijft na het verwijderen

cle_de_registre_adobe.docx
1 like

Hallo

OK. Bedankt.

Dus je denkt dat het probleem van acrobaat komt?

Ik dacht, misschien ten onrechte, dat SW onafhankelijk zijn pdf's genereerde. Omdat het werkte met 2017SP5 en geen verandering in acrobatiek, kon ik geen fout maken met de ...

Bedankt

Yann

Hallo weer,

Ik zit in de Windows 10 1809-versie, terwijl mijn collega's in Win 10 1909 zitten.

Denk je dat dit met elkaar te maken kan hebben?

CDLT

Goedenavond allemaal,

Uitslagen van de race:

Na een update van Windows 10 v1809 naar v2004, geen problemen meer. Ik kan weer pdf's genereren, zowel van tekeningen als van 3d (pdf3d). Er is dus een incompatibiliteit tussen SW2019 en Win10 v1909, althans wat betreft het maken van pdf's. Het zou een probleem van VBA zijn.

Voor degenen die hetzelfde probleem zouden tegenkomen, begin met het maken van een winver om uw versie van Windows te kennen.

Bedankt YP69 voor je hulp...

Yann

4 likes