Hallo
Als laatste redmiddel wend ik me tot jou :-(
Ik heb dus een groot probleem met SW2019 en acrobat
Allereerst is hier mijn hardware/software configuratie:
-Kern i9
-64 GB ram
- Win 10 64b
-Acrobat lezer DC V20.3072
-SW 2019 SP3
Nou, hier zijn de feiten:
Ik was vorige week nog in SW2017 en alles werkte perfect. Ik moest overstappen naar de 2019 SP5-versie, dus heb ik een update gedaan. Hiermee bedoel ik dat ik mijn versie van 2017 niet heb gehouden.
En nu de zorgen:
- Het is nu onmogelijk om als pdf op te slaan, er gebeurt absoluut niets. De pc lijkt niet na te denken en er wordt geen bestand geproduceerd. En dit, noch op het onderdeel/de montage, noch op de loting. Bij trekkingen verschijnt het venster waarin u wordt gevraagd naar de pagina's die u wilt kiezen niet eens.
- Het is ook niet mogelijk om in pdf te printen met de adobe pdf printer
Dit is wat er is gedaan:
Tijdens de update had ik op mijn computer een Adobe Acrobat Pro v17, waarmee ik rechtstreeks in Adobe PDF kon afdrukken. Toen ik met deze nieuwe SW2019SP5 install aan de slag ging, merkte ik meteen dat het niet meer werkte. Mijn collega's en ik hebben dit op de achterkant van de Adobe Pro gezet. Dus ik heb het verwijderd en de lezerversie (V20) bijgewerkt, maar geen verbetering. Voor één keer dacht ik dat het misschien de SW-update was die was gecrasht. Dus ik heb SW volledig verwijderd, het register opgeschoond, de overbodige herhalingen in de verkenner opgeruimd en vervolgens SW 2019 opnieuw geïnstalleerd in SP05-versie. En er is nog steeds niets... dezelfde zorg. Tijdens het zoeken op het net leer ik dat er incompatibiliteit zou zijn tussen acrobat en SW2019 van SP4. Dus ik besluit om opnieuw te verwijderen om deze keer naar SP3 te migreren; altijd hetzelfde met het opschonen van het register, enz... En dan altijd hetzelfde pb.
Ik geef toe dat ik geen ideeën meer heb.... en begint te wanhopen :-(
Mijn collega's hebben precies dezelfde software/hardware configuratie, en absoluut geen pb tijdens deze migratie, die ze op hetzelfde moment als ik deden.
Heeft iemand een idee? Iets waar ik controle over zou kunnen hebben, of wat ik zou kunnen proberen?
Bij voorbaat dank.
Yann