SmartBom bug en configuratie-specifieke eigenschappen

Hallo

Ik heb een bug op SmartBom om configuratiespecifieke eigenschappen op te halen.
Ik gebruik myCADtools 2024 SP0.0.

Ik heb verschillende soorten onderdeelbestanden gemaakt: " COM " = handel, " PLD" = op maat gemaakt onderdeel, enz. In een map heb ik 2 bestanden per type onderdeel aangemaakt: 1 bestand met slechts 1 configuratie, en 1 bestand met 2 configuraties. Dat wil zeggen, ik heb 1 COM-bestand met 1 configuratie, 1 COM-bestand met 2 configuraties, 1 PLD-bestand met 1 configuratie, 1 PLD-bestand met 2 configuraties, enz.

Ik heb SmartBom geconfigureerd om een stuklijst met de naam " PIE_COM " te maken met de volgende opties:

• Geselecteerd onderdeel: " ..."  »
  • Tabelsjabloon: Automatisch alle eigenschappen ophalen
  • Soort te verwerken documenten: documenten
  • Eigenschapswaarde: Configuratiespecifieke eigenschappen
  • Eigenschapswaarde voor mappen: Eigenschappen ophalen voor alle configuraties

Ik heb een " EN " voorwaarde toegevoegd: als er een eigenschap bestaat met een bepaalde waarde

• Naam van de eigenschap: " MPN - Bestandstype "
  • Waarde van het onroerend goed: " COM "

Wanneer ik terugga naar het tabblad " BOM creatie" en klik op " Toepassen ", heb ik alle onderdelen die worden vermeld: die van het type " COM " en de andere. In mijn ogen lijkt dit mij niet normaal, aangezien ik vraag om alleen de stukken van het type " COM " naar voren te brengen. Maar misschien zet ik iets op de verkeerde manier op.

Daarnaast kloppen de bestandsnamen soms niet. De " _1 " wordt soms vergeten aan het einde van bestandsnamen. Terwijl in Windows Verkenner mijn bestanden allemaal eindigen op " _1 ".

Hier zijn enkele afbeeldingen van de instellingen en resultaten van SmartBom.

2024-04-05 - myCADtools 2024 SP0.0 - SmartBom - Image 2

Kun je me helpen om duidelijker te zien? Is het een SmartBom-bug?
Bedankt.

Luke