Ik heb een probleem op SW2014, ik kan mijn artikelnummer niet krijgen op mijn uitgevouwen (het werkt op niet-uitgevouwen weergaven) Ik krijg een ster (*).
Ik heb de opt-in "Ballontekst koppelen aan de opgegeven tabel" geactiveerd
Iemand een idee? Heel erg bedankt en een fijne dag voor jou!
SW legt niet het verband tussen de bubbel/referentie van een gevouwen lichaam en de bubbel van een uitgevouwen lichaam! Zelfs binnen hetzelfde bord! Het is dus normaal dat je je weg niet kunt vinden! :/
Als u wilt dat uw bubbel consistent is, moet u de bubbel met de hand aanpassen op de uitgevouwen, of misschien proberen te wijzen naar een eigenschap van het volumelichaam.
Inderdaad, hetzelfde effect op SW13. Ondanks dat de optie is aangevinkt, geeft de ballon op een montagetekening bij het invoegen van een uitgevouwen tooltip een (*) weer! :/
Voeg een notitie (Invoegen/Annotatie/Opmerking) in op uw uitvouwbare tekst en in plaats van tekst in te voeren, klikt u op een tekstballon die al op zijn plaats staat en naar het gevouwen deel wijst. De bule verschijnt in het briefje! De link zal dynamisch zijn, dus er is geen risico op fouten.
De weergave zal iets anders zijn dan een klassieke bubbel, maar het zal zijn werk doen!
Ik heb 2 weergaven per kamer, een ISO en een uitgevouwen (ik heb ongeveer 10 stukken en een configuratie voor elk).
Het doel is om erachter te komen of de uitgeklapte overeenkomt met de ISO-weergave (die een bubbel heeft). Want als ik een fout maak met de configuratie op het uitgeklapte, en het komt niet overeen met de ISO-weergave, gaat het niet werken.
"Ik heb geen lijst met gelaste onderdelen, maar een montagestuklijst!"
Ik concludeer dat je in de tekening een sldasm-bestand hebt aangeroepen. Aan de andere kant heb je het over ISO-weergaven, hoe heb je die gemaakt?
Anders +1 voor het idee van Benoit.LF om de naam van de configuratie in een notitie weer te geven, zelfs als dat betekent dat deze notities op een laag moeten worden geplaatst die verborgen zal zijn wanneer ze worden afgedrukt.
Ik had hetzelfde probleem met een ster die in mijn bubbel verschijnt in plaats van het onderdeelnummer.
Blijkbaar wordt deze ster weergegeven wanneer de configuratie van de weergave niet overeenkomt met de configuratie die in de nomenclatuur staat.
Om het onderdeelnummer weer te geven, moet u in het tabblad dat aan de stuklijst is gekoppeld, het vakje aanvinken: "weergave met hetzelfde artikelnummer" - "weergave onder één artikel alle configuraties van hetzelfde artikel"
Ik weet niet of het je problemen kan oplossen, maar het werkte voor mij.