Ballonnen met meerdere lijnen - Positie EN aangepaste eigenschap

Hallo

Kunnen we een ballon met meerdere regels hebben, met de POSITION (artikelnummer) en een aangepaste eigenschap? En in case-stijl, of onderstreept, maar niet in bubbel omdat het te omvangrijk is.

Ik heb geprobeerd om samen te voegen in "tekst", maar het werkt niet ... Kan ik het bestand "sldballoonestl" rechtstreeks bewerken?

Alvast bedankt voor je inzichten!

balloon.png

Kunnen we dit bericht weer bovenaan de lijst zetten door een reactie toe te voegen?...

Dit is wat ik nu doe om het te laten werken. Kunnen we dit automatisch doen?

- Een markering instellen

- Klik met de rechtermuisknop > Toevoegen aan stapel, om een identieke marker toe te voegen onder de marker die ik zojuist heb geplaatst

- Op de eerste marker voeg ik de hoeveelheid toe

- Op de tweede plaatsmarkering pas ik een plaatsmarkeringsstijl toe waarmee u de eigenschap 'Beschrijving' kunt weergeven.

Het is alleen een beetje lang om dit op alle schroeven te doen, dus ik zou graag een snellere methode willen!

Dank u voor uw hulp, 

Hallo

Waarom maak je geen extra kolom in je stuklijst met de informatie die je wilt?

2 likes

Dit zal je plan opruimen. Wij gaan op deze manier te werk. Zowel de hoeveelheid als de markeringen zijn beschikbaar, u hoeft alleen de kolomaanduiding toe te voegen als deze nog niet actief is.

2 likes

Hallo

Bedankt voor de suggestie. 

Ik heb de informatie al in de nomenclatuur. Mijn doel is om het werk van de redacteuren gemakkelijker te maken: ze kijken naar het montageplan en vinden meteen de juiste schroeflengte. 

Mijn lijst met onderdelen is erg lang, en staat op een andere pagina. De tijd die ik besteed aan het zoeken naar het artikel wordt dus verminderd tijdens het bewerken als ik de informatie direct op de markering van de geëxplodeerde baan zet.

1 like

Je hebt al geprobeerd om je bubbelstijl op te slaan door bovenaan op de voorlaatste sterren met de diskette te klikken en daarnaast die met de pijl en daar te kiezen of je er meer dan één hebt.

Ja, en ik heb het volgende probleem: 

Sinds ik "Add to Stack" heb gebruikt, heb ik eigenlijk 2 markers. Ze staan op hetzelfde stuk, maar het zijn twee aparte markeringen. 
Als ik de 2 hulplijnen selecteer (met Ctrl), kan ik de "ster" niet gebruiken om de stijl op te slaan. 

En als ik slechts één van de hulplijnen selecteer, wordt de stijl van DIT coördinatensysteem bespaard. Dus ofwel de bubbel ofwel de tekst.