Elektrische kabel die de uitlaat van een cilinder volgt

Hoi allemaal

Tijdens het browsen op het forum heb ik deze tutorial bekeken die te vinden is op het adres https://youtu.be/Uej5ZJQk-XA

Ik probeerde te begrijpen hoe de auteur erin slaagde zijn schets van een elektrische kabel te vervormen, het ene uiteinde vast en het andere dat de uitlaat van de cilinder volgt.

Helaas kan ik het niet en ik kan niet zien hoe hij deze koppeling en vervorming heeft kunnen bereiken.

Ik ben daarom geïnteresseerd in alle informatie of andere informatie die mij in staat stelt een oplossing te bieden voor mijn vraag.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Goedenavond

Het lijkt een beetje logisch, hij beperkte zijn schets door ribben, waardoor het bevriest, maar het is ook beperkt tot het oppervlak van de cilinder waar de 20 mm zijn en heeft geen hoekbeperking (waar er de 110 en 85 zijn ), dus de hoek is vrij om te bewegen wanneer de cilinder beweegt. Dit onderdeel moest in de assemblage worden gemaakt.

Dank u voor uw antwoord. Helaas, als ik de manipulatie opnieuw probeer uit te voeren, als ik de beperking Collinear eindpunt instel met cilinderstanguiteinde, blokkeert het elke verplaatsing.
Dat is waar ik op vastzit.
Nogmaals bedankt voor je hulp

assemblage1.jpg

Maak een subassemblage van je assemblage, maak het dan flexibel en daar zou het normaal gesproken moeten werken.

1 like

Ik wilde inderdaad de montage flexibel maken, maar dat kan ik niet omdat de doos wanhopig grijs blijft en ik de reden niet begrijp.
Ik ben zo vrij om de 3 delen van deze vergadering bij het bijgevoegde dossier .RAR bijgevoegd te voegen, zodat u mij uiteindelijk kunt vertellen waar en wat ik moet doen om mijn probleem op te lossen.
Bij voorbaat dank voor deze hulp.

cable_mobile.rar

U moet een submerk in de assemblage maken om deze flexibel te maken en vervolgens de schets opnieuw uitvoeren. Zie het bijgevoegde bestand. Aan de andere kant moet je een CTRL-Q doen om de elektrische kabel bij te werken. En in de video is het ook een animatie die gemaakt is .

cable_mobile_ac_cobra.zip
1 like

Hartelijk dank voor uw hulp bij het oplossen van mijn probleem.
Ik zal proberen de subtiliteiten van uw oplossing te begrijpen.
Vriendelijke groeten.