Hallo
Ik gebruik vaak de optie Hidden / Show Body voor mijn foto's, om het overbodige te verwijderen.
En hier, op een tekening die ik enige tijd geleden heb gemaakt, kan ik op geen enkele manier een lichaam selecteren om het te verbergen of te laten zien!!
Het is zeker een woning of iets dergelijks, maar onmogelijk om het probleem te vinden...
Iemand om me te helpen??
Hallo
U moet de configuraties gebruiken.
Als je lichamen wilt verbergen, zijn er verschillende mogelijke methoden, degene die door de boom in de MEP gaat, heeft een link met de boom in de 3D, dus wat verborgen is, wordt verborgen op alle standpunten van de MEP.
Je kunt lichamen direct verbergen door ze in een weergave te selecteren (klik met de rechtermuisknop --> verberg...), maar terugspoelen (in mijn geval na leven) kan alleen worden gedaan door een ctrl+Z, dus als je je hele kamer dimensioneert en je moet teruggaan, veel succes.
Het beste is om de configuraties te gebruiken om verbergende lichamen te tonen.
2 likes
Dank u voor uw antwoord.
Maar ik neig naar een andere oplossing.... Ik weet zeker dat het een optie is of iets anders dat niet actief is...
Ik ben vergeten te bepalen dat dit een montagetekening is, en dat ik de carrosserieën van een onderdeel wil verbergen.
Hallo
Heb je geprobeerd het lichaam uit de boom te selecteren ?
Moge de kracht met je zijn.
4 likes
Nee, ik kan geen lichaam selecteren via de boom .....
Het is echt raar, want op een andere behuizing met hetzelfde ontwerp kan ik doen wat ik wil....
Hallo
Heb je ooit Solidworks of je station opnieuw opgestart??? Misschien is het gewoon een bug...
1 like
Probleem opgelost!
Ik heb de tekening als gevolg daarvan opnieuw gemaakt (het tijdverlies is minder dan bij het zoeken naar het probleem)