Een kracht berekenen

Gezien de beelden en de reflecties van @OBI_WAN zal het ingewikkeld zijn om in een apparaat te passen zoals het apparaat dat u voorstelt. Maar het is mooi.
Vergeet niet dat er voor elke rol een onafhankelijke afstelling is en dat de rollen oversized zijn als ik het me goed herinner.

1 like

@m_blt
Ja, een pad dat we hebben verkend, maar we zitten met hetzelfde probleem, onmogelijk om indien nodig in te grijpen op het roerpedaallager.
@Le_Bidule ja, met uw hulp hebben we duidelijk aangetoond dat de rollen de juiste maat hebben, wat de breuk niet verklaart. Ze zijn willekeurig in de tijd, het kan variëren van een paar uur tot enkele maanden.

1 like

Hoi @OBI_WAN
Het ziet eruit als een bouwscherm, nietwaar?
Uw breuken hebben zeker te maken met schokken.
Zoals 3 of 4 ton puin dat in één keer weggaat terwijl het beetje bij beetje naar beneden zou moeten gaan.
Als de voeding geen probleem kan zijn, kunnen er misschien verschillende stenen/obstakels die van tijd tot tijd tussen de kroon en je rol glijden → je het hele scherm dynamisch omhoog brengt (en je hebt geen brekerrol gedimensioneerd).
Als de pb daar vandaan komt en je wilt/kunt je kroon + de roller (een gigantische afdekking buiten de kroon) niet beschermen, dan kan het zijn dat je 2 rollers met elkaar in contact moet hebben, maar op veren moet monteren (om de passage van een obstakel te kunnen weerstaan zonder alles te breken). Het bemoeilijkt het ontwerp behoorlijk, maar als de stops frequent zijn (en duur vanwege het bedrijfsverlies), kan het de kosten waard zijn.

1 like

En/of trillingen en andere resonanties (harmonische respons).

1 like

@froussel het is een trommel voor het zeven van huishoudelijk afval.

3 likes

Ik had 10-15 jaar geleden gesolliciteerd bij een bedrijf dat sorteercentra verkocht (en dus oprichtte).
Gezien mijn kennis van SW en wat mij was voorgelegd, vertrok ik in de loop van het interview: mijn dagen doorbrengen met het beheren van interferenties, het exporteren van machines die niet up-to-date waren in verschillende formaten (omslachtig 3D niet verlicht door de onderaannemer en dus veel of erger 2D moeten herwerken om met elke versie opnieuw te tekenen), de crashes en traagheid van SW voor de complexiteit van het ding...
Ik gaf er de voorkeur aan mijn geestelijke gezondheid te behouden en de baan op te geven.
Als je niet Renault/PSA heet om de hele keten te kunnen dwingen om met één software te werken, is het echt het soort zware klus (hoewel het nu verbeterd moet zijn omdat er niet veel mensen meer in 2D werken).

3 likes