Berekening en dimensionering van pneumatische kogelwerpers

Niet zoveel als de Corsicaan of de Baskisch, het is een Gascogne die het zegt!, de Gascogne ... De naam spreekt voor zich, in 1 woord!!

Waar is dit kogelkanon?

Voorlopig stil!
Ik heb alle onderdelen ontvangen.
Ik moet nog steeds het schroefdraadverbindingsdeel tussen de gasfles en het ventiel printen (PLA-poging maar niet sterk genoeg - > onderdeel is meteen kapot).
Dus niet veel gevorderd de laatste tijd met de vakantie.

2 likes

Probeer wat PETG.

1 like

of ASA die goede mechanische eigenschappen heeft :wink:

2 likes

Hallo Sbadenis

Is het een baas op je pijp of een plug aan het uiteinde?

Ik moet nog steeds het schroefdraadverbindingsdeel tussen de gasfles en het ventiel printen (PLA-poging maar niet sterk genoeg - > onderdeel is meteen kapot).

Hallo

Een goedkope launcher

Merk op dat de hond de bal terugbrengt, zodat je een dutje kunt doen terwijl hij zich vermaakt.

Vriendelijke groeten

2 likes

Een verlengsnoer voor honden zal hem in een bassethond veranderen
Heb je gevoel voor humor @sbadenis

Oké, ik ga uit... :roll_eyes:

3 likes

Hallo ZOZO_mp,
Hoe gaat het? Hoe verloopt uw pensioen???.
Fijne dag en veel plezier.
…@+.
AR

Hallo @Zozo_mp , mijn wild zal zich snel vervelen met een werper op 2-3m.
De bal heeft niet eens tijd om te landen met dit soort voorwerp!

Zo niet, is er dan een beetje van hetzelfde soort object om gepensioneerden in beweging te krijgen? :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Je hebt tennisballenwerpers met een zeer goede snelheid en ook een willekeurige instelling in richting.

Het is hetzelfde principe als voor het gooien van ballen in American football
Twee wielen die in tegengestelde richting draaien, en wanneer een van de assen een paar millimeter verschuift, gaat deze naar rechts of naar links, en aangezien de snelheid variabel is, gaat deze min of meer ver.
Kijk hier

of dit

Dit om te kopiëren

Ouala

2 likes

Hallo allemaal en vooral onze goede oude @Zozo_mp

In het slechtste geval @sbadenis je een veermechanisme voor je arm ontwerpt en je de bal in zijn hand :innocent: gooit, houden de puppy's van de interactie met hun meester :hugs: