Wysyłam Ci część, nie znam się za bardzo na solidworks, jestem na nim od kilku dni i mam tylko komunikaty o błędach do moich obliczeń.
mamy siłę promieniową na płycie spawanej poniżej 12560 N.
Do mocowania z jednej strony mamy wszystkie wpuszczone rurki po drugiej stronie, zwykle jest to oś, ale z symetrią, więc twarz może się obracać, ale musi pozostać w roślinie, która oddziela moje dwie belki.
Po pierwsze, myślę, że potrzebujesz SolidWorks Premium do wykonywania obliczeń symulacyjnych na złożeniach.
Wtedy zawsze jest to bardziej skomplikowane w złożeniach, musisz starać się uprościć konstrukcję tak bardzo, jak to możliwe, a nawet stworzyć pojedynczą część, mając > zapisaną część.
Wszystko to zostało powiedziane, że SW nie jest oprogramowaniem obliczeniowym, ale oprogramowaniem CAD.
Możliwe jest sprawdzenie pewnego obciążenia części, ale nie całego zespołu.
Jak mówi L.Prieur, łatwiej jest spróbować zamodelować zespół jako część do wykonania obliczeń, ale trzeba pamiętać, że SW nie jest do tego zaprojektowany.
Złożenia rurowe Solidworks są już częściowo zarejestrowane. Ale próbowałem już odtworzyć strukturę bez użycia zespołu rurowego, użyłem kilku sposobów, ale za każdym razem solidworks bewy. Już prawie do tego dochodzę, ale aby zasymulować symetrię, chciałbym, aby wycięta część pozostała na jednej roślinie, a jednocześnie mogła przesuwać się w innych kierunkach, ale nie mogę tego zrobić na strukturze rurowej w solidworks. Na jednym kawałku jest to łatwe, ale nie mogę go zasiać.
W przypadku części, którą tam umieściłem, jest tylko konstrukcja rurowa i mała płyta bez dokładnego wymiaru, patrz zdjęcie, jeśli jej nie umyjesz, możesz ją narysować, ma około 500 * 500 * 10 mm i jest przyspawana do konstrukcji
Uwaga: Jeśli chcesz przesłać zespół w celu "wizualnym", tak jak ma to miejsce w tym przypadku, preferuj format <.step> aby cała geometria została zachowana: na przykład tutaj w Twoim zespole mam dostęp tylko do małej płytki.