Screenshot in SolidWorks

Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar een screenshot in SolidWorks met een goede eindresolutie. Het doel is om deze beelden in een woonkamer te laten zien. Ik heb JPEG- en TIFF-formaten geprobeerd. Hebben jullie andere formaten om me voor te stellen?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

1 like

PDF? Er is over het algemeen een zeer goede kwaliteit!

3 likes

Heb je gezien dat wanneer je een "opslaan als" dan "jpeg" je een keuzevak waarmee je de kwaliteit kunt verhogen.

options-jpeg_solidworks.png
6 likes

Dit is voor een presentatieshow, ik zal je liever in edrawing aanbieden, omdat je voor de klanten kunt manipuleren als er een uitleg moet worden gegeven:)

Wat mij betreft, dit zijn wat ik nog steeds doe, omdat het veel explicieter is:)

Of als je verder wilt gaan, ga dan rechtstreeks via de fotoviewer voor met de kwaliteit alsof het het stuk zal zijn dat daadwerkelijk is afgemaakt :)

3 likes

Heb je je jpg export instellingen gecontroleerd (toegankelijk via de "opties" knop wanneer je "opslaan als" doet

presse-papiers-2.jpg
4 likes

Zoals iedereen heeft gezegd, moeten de exportopties worden aangepakt.

Klik op het vak Opties naast Opslaan.

Stel de kwaliteit in op de max. Maar aan de andere kant kan een afbeelding maximaal 15 MB of meer zijn.

1 like

Of anders, minder praktisch, print screen, open verf, plakken, vierkante selectie, kopiëren, nieuw, plakken, opslaan. =)

2 likes

Inderdaad, ik had de optie al gezien en ingesteld in de save zoals voor de JPEG, maar blijkbaar niet genoeg voor mijn baas. Het idee van een PDF lijkt me best goed, ik heb het net gecontroleerd.

Bedankt allemaal in ieder geval.

Fijne dag.

1 like

Hallo

Ik gebruik ZW3D,  ( www.zw3d.fr ), als ik screenshots wil maken, neem ik screenpresso (snel en eenvoudig, je hebt kleine tekst otpion, pijlen ...

Koppelingen: www.screenpresso.com/nl/ 

1 like

Hallo 2014alexandrep,

Welke resolutie kunnen we verwachten van screenpresso in vergelijking met een HD-opname met PhotoView 360 van SolidWorks?

Hallo sebastien.thiroloix,

Als je in deze kwaliteit van 3D of fotorealistische rendering wilt zijn, moet je ZW3D gebruiken met Keyshot, wat een zeer goede software is voor het renderen van creaties onder ZW3D of zelfs Solidworks. omdat het met beide werkt

Als je meer info wilt, kijk dan op deze link, het kan alleen of als plug-in werken: http://www.zw3d.fr/

Kijk in "Overige"

Uitstekende dag

1 like