Ik heb een probleem op PDM tussen mijn @ tab die automatisch vult met de variabelen Nummer, index, datum, etc en de standaard tab van de 3D en hetzelfde voor blad 1 van de 2D met dezelfde variabelen, maar die leeg blijft, ongeacht de staat van het opslaan of archiveren van het bestand.
Is de instelling van de gegevenskaart "Alle configuraties bijwerken" aangevinkt in de velden die op de verschillende tabbladen moeten worden doorgegeven?
Vanuit het geheugen, om het te verspreiden, moet je ook een veld van het type vervolgkeuzelijst wijzigen of op zijn minst een actie op de kaart uitvoeren om het te verspreiden.
Hallo, Ja, in de indicatoren heb ik natuurlijk alle bijgewerkte variabelen om te controleren, en in de batch aan de andere kant heb ik de standaard vervangen die niet op alle variabelen is, maar zelfs in dit geval reageren de velden allemaal identiek
In dit geval zie ik het niet. Misschien moet je de vraag aan het meldpunt voorleggen, dat zal gemakkelijker zijn denk ik, tenzij iemand met hetzelfde probleem is geconfronteerd.
Waar het het meest voor de hand liggend is, is op de tekeningen waar alleen de @-configuratie en het eerste gemaakte blad de waarden hebben ingevuld, alle andere bladen zijn leeg.
Op de datakaarten: - Om ervoor te zorgen dat een veld niet wordt geleegd bij het kopiëren en plakken van een bestand, hebben we de optie "Vervangt standaard" toegevoegd met een speciale waarde van "bestandsnaam" zonder extensie.
Het probleem bij de oorsprong heeft te maken met het lege veld
- Met betrekking tot het veld met aaneenschakeling (AA-bestandsnaam) zijn we genoodzaakt om een Dispatch-actie te doorlopen. Een regel voor het afrekenen en een regel voor archivering toegevoegd om de taak te automatiseren
- Pak het bestand %PathToSelectedFile% uit - Archiveer het bestand %PathToSelectedFile%
Nu hoeft u uw bestanden niet meer uit te pakken. Als een van de bestanden echter is uitgecheckt, wordt de wijziging niet toegepast en retourneert Dispatch een foutmelding.