Hallo
Ik kom naar je toe voor een snelle vraag.
Ik gebruik inventor 2010 om mijn plannen te maken.
Ik heb een cartridge gemaakt die ik elke keer gebruik, maar ik kan deze niet als standaardcartridge toewijzen.
Sterker nog, elke keer als ik het wil gebruiken, moet ik een blauwdruk openen waar het al in gebruik is, het kopiëren en uiteindelijk weer in mijn nieuwe blauwdruk plaatsen.
Het werkt goed, maar ik verlies elke keer tijd ...
Wanneer ik mijn cartridge bewerk, vraagt de uitvinder me of ik de standaardcartridge wil opslaan. Ik klik op ja, maar als ik inventor opnieuw opstart, verdwijnt mijn cartridge zelfs dan...
Als iemand de oplossing weet, ben ik er helemaal voor! Misschien moet je de cartridge in een speciale map opslaan of een optie activeren in de voorkeuren Ik weet het echt niet, ik heb nog niets gevonden:(
Bij voorbaat dank en een fijne dag!
Hallo
U moet uw cartridge rechtstreeks als sjabloon opslaan.
Dat wil zeggen dat je een *.idw-bestand aanmaakt met je titelblok en dan ga je naar het "I" icoon, je gaat naar opslaan als en dan kies je "mijn sjabloon opslaan als".
Je hebt dus je sjabloon voor elke tekening die je gaat maken.
PS: Vergeet niet bij te werken en op te schonen in het tabblad beheren. Dan moet je Inventor sluiten en opnieuw starten!
Fijne dag!
1 like
Hallo
Naar mijn mening is de beste oplossing om je plan waarop dit titelblok verschijnt als sjabloon op te slaan in "opslaan als" en vervolgens "kopie opslaan als sjabloon".
Fijne dag
Ik ben niet beter geworden lol, de oplossing is gegeven.
Vriendelijke groeten
Bastien
Hallo
Een andere oplossing is om het bestand met het sjabloon als sjabloon te openen, vervolgens het idw-sjabloonbestand en vervolgens eenvoudig de tekenbronnen van het eerste naar het tweede te kopiëren.
Op deze manier heeft u bij elke opening toegang tot uw nieuwe cartridge.
Van mijn kant, aangezien er meerdere van ons zijn die met uitvinder werken, hebben we verschillende cartridges opgeslagen in de tekenbronnen (cartridge voor BE - cartridge voor Method, enz.).
Vriendelijke groeten.
Hallo, ik begrijp het niet echt,
Ik heb de cartridge als sjabloon opgeslagen, maar als ik een nieuw plan open, heb ik nog steeds alleen de ISO-cartridge om weer te geven en moet ik mijn persoonlijke cartridge nog steeds opnieuw laden ...
Ik heb een update gedaan en de software opnieuw opgestart, maar niets te doen...
Ik heb niets gezegd, ik heb het gevonden, het zet in het nieuwe documentvenster, het is perfect, heel erg bedankt voor de tip!