Ik kom bij u voor een vraag die vaak wordt gesteld, maar waarop ik het antwoord niet heb gevonden.
Ik wil een nieuwe basiskaart maken, met automatische vulling van de cartouche van elk van de vellen van de tekening.
Ik heb de operatie een paar jaar geleden al gedaan, maar ik weet niet meer wat ik moet doen! (niet erg intuïtieve benadering...)
Ik heb dus een onderdelenmodel met aangepaste eigenschappen. Maar in het tekeningmodel kan ik de annotaties niet verwijzen naar de eigenschappen van mijn aangepaste onderdeel.
Ik denk dat je gewoon een van je onderdelen in je tekening hoeft in te voegen die je eigen eigenschappen heeft en dan heb je toegang tot deze eigenschappen via de opdracht "gekoppeld aan eigenschap"
Het lijkt mij, zoals Vspamens zegt, dat je eerst je stuk in je tekening moet invoegen, hoe kan je nieuwe plan anders een link hebben met een ongedefinieerd deel. Aan de andere kant kunt u aangepaste eigenschappen maken voor een tekening waarvan de extensie .drwprp is , terwijl het voor een deel .prtprp is.
@a.leblanc: Nee, SW hoeft geen bestand te hebben om een eigenschap te binden. De velden zijn leeg in het sjabloon en in het geval van het bewerken van de basiskaart zonder dat er een 3D-model is gekoppeld, verschijnen de velden in platte tekst in de annotatie ($PRPSHEET:{xxx}).
Ik heb een onderdeel in de tekening ingevoegd om toegang te krijgen tot al mijn aangepaste eigenschappen.
Ik heb mijn achtergrondplan opgezet met dit "proefstukje". Vervolgens heb ik de weergaven verwijderd om een leeg plan te hebben en het als een sjabloon te kunnen opslaan.