Maar waarom werkt mijn cartridge maar op één en dezelfde assemblage?
Zijn er de identieke aangepaste eigenschappen op de 2 assemblages?
In de 3D: Bestand > eigenschappen.
Waarschuwing: als de eigenschappen in het tabblad "configuratiespecifiek" bestaan en ze zijn leeg, wordt er niets weergegeven!
Is alles correct ingevuld bij het bewerken van de basiskaart?
Omdat u de editor voor het eigendomsformulier moet gebruiken! =)
Ik heb deze schermsensor gedaan.
Aan de linkerkant dus de vergadering waarvan de functie
en naar rechts of de cartouche blijft leeg.
sans_titre.png
Je hebt alle antwoorden op je vragen
op de tutorials die ik naar je heb gelinkt
Hier http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/propriete-personnalisees?page=2
@+;-))
Zou de assemblage aan de rechterkant niet een oude assemblage zijn die is gemaakt voordat de nieuwe eigenschappen zijn gemaakt, toevallig?
dat is wat ik niet begrijp /.pl het is hetzelfde template.asmprp-bestand
En ik heb net gemerkt dat ik de informatie heb verwijderd uit de persoonlijke eigenschappen van mijn levensvatbare vergadering. Ik heb alles gesloten en ik heb het weer geopend. Ik heb een plan opnieuw gemaakt en de informatie bleef.
Ik begrijp er niets meer van.
Het beste is denk ik om mijn eigendomsbestanden te verwijderen en opnieuw te beginnen.
Dit is normaal, het onderdeel gaat automatisch op zoek naar zijn onderdeel of assemblagemodel.
Als hij het niet vindt, neemt hij de laatste die hij voor het stuk heeft gebruikt.
Een beetje zoals basemaps;
Dus ik denk dat het uw sjablonen zijn die moeten worden aangepast en niet uw eigenschappen.
Ik ga proberen nieuwe eigendomsbestanden aan te maken.
in de hoop dat het werkt.
Hallo;
Wees ook voorzichtig met het gebruik van de specifieke eigenschappen van de configuratie, het kan vervelende trucs met je uithalen, afhankelijk van de keuzes die worden gemaakt met de annotaties van de cartridges van je model.