Solidworks BOM doos

Hallo
Ik word geconfronteerd met een situatie die me dwingt om de grootte van elke doos in mijn stuklijst van mijn solidworks-assemblage aanzienlijk te verkleinen om mijn tekening te ventileren, het blijkt dat ik moeite heb met het vinden van de oplossing. Kan iemand mij een idee geven om dit probleem op te lossen, bij voorbaat dank.

Hallo

U kunt uw nomenclatuur op een ander blad van uw lid van het Europees Parlement plaatsen.
Dit geeft u meer ruimte voor de Europarlementariër van uw vergadering.

1 like

Hallo
U moet de rijen of kolommen selecteren die u interesseren, vervolgens met de rechtermuisknop klikken en opmaken.

En dan kun je dit tafelmodel opslaan om het de volgende keer weer terug te krijgen.

3 likes

Hallo

Mijn methode om zo snel mogelijk zoveel mogelijk te minderen:

1. Selecteer de hele tabel
  2. Dubbelklik met de linkermuisknop zodra het symbool " dubbele pijl " op een kolomregel verschijnt
  3. Hetzelfde geldt voor een lijnlijn

Resultaat:

In de hoop dat ik je heb geholpen :slight_smile:

++ Nicolaas

5 likes

Hallo

Zelfde methode als @Nicolas74 ,

Maar dan verander ik de breedte van de kolommen en de hoogte van de rijen door de waarde van de marges te veranderen, zodat de tabel iets leesbaarder is.

• Na deze manipulaties moet je de tafel opnieuw selecteren, naar beneden gaan naar de waarde 0 mm en dan weer omhoog gaan naar de gewenste waarde (1 mm voor mij)

Fijne dag

David

4 likes

Hallo David,
Bedankt, ik wist het niet :clap:
Nicolaas

1 like