Hallo
Als ik een piping lijn teken, integreer ik een stuklijst.
Ik zou graag in het nomenclatuurmodel een selectievakje willen integreren, zichtbaar en interactief, om een kruis voor de gewenste lijn weer te geven.
case_a_cocher.jpg
Hallo
Als ik een piping lijn teken, integreer ik een stuklijst.
Ik zou graag in het nomenclatuurmodel een selectievakje willen integreren, zichtbaar en interactief, om een kruis voor de gewenste lijn weer te geven.
Ik denk niet dat het mogelijk is in een nomenclatuur van een lid van het Europees Parlement. Wat is het doel? Controleren wat je besteld hebt?
Het doel is om aan de pijpfitters aan te geven wanneer er een accessoire moet worden gesneden...
Geen interactiviteit, maar een kolom waar je een X zou kunnen invoegen door te dubbelklikken in het vak, zou niet genoeg zijn?
Ja, deze oplossing kan voldoende zijn, dank u.
Bovendien zou het, door te spelen met de configuraties en aangepaste eigenschappen, direct kunnen verschijnen.
Tijdens het ontwerp hoeft u alleen maar te kiezen of het accessoire wordt gewijzigd of niet, en u kunt 2 markeringen in de nomenclatuur hebben als het accessoire op verschillende plaatsen wordt gebruikt, gewijzigd of niet.
Hallo
Ik ben erg geïnteresseerd in de optie om een vakje met een X aan te vinken door middel van dubbelklikken. Heeft u informatie over hoe u dit kunt instellen?
Voeg gewoon een kolom toe aan de nomenclatuur, dubbelklik op het vak waarin u geïnteresseerd bent en typ X.