Hoi allemaal
Ik heb een probleem met Catia R27, waarvan de licentie perfect werkte onder W7 en die vandaag elke service onder W10 weigert. Ik zou graag willen weten of er een bepaalde procedure is om catia te laten werken in DSLS onder w10 als een versie van de licentiemanager, bijvoorbeeld, kunt u mij verlichten?. Ik zoek als een gek overal en ik kan het niet vinden.
Bij voorbaat een grote dank
Hallo CATIA-beheerder, het is niet mijn domein, maar als uw licentieserver een werkstation is dat u zojuist naar W10 hebt gemigreerd.
U moet uw wederverkoper (Dassault) om nieuwe licentiesleutels vragen.
Een andere aanwijzing kan zijn dat de versie van DSLS een up-to-date meter heeft ?
Bedankt voor het antwoord, ik zou graag willen weten wat de minimale versie van dsls te zetten voor Catia onder W10 of als er procedures gegeven door Dassault voor gebruik met Windows 10
Bij voorbaat dank
Als het kan helpen
De minimale DSLS-versie die V5-6R2017-producten kan bedienen, is DSLS R2017x.
Deze DSLS-versie kan ook producten van V5R21 en V5-6R2012 tot V5-6R2016 serveren.
De vorige DS-licentieserver R2016x was de laatste versie die AIX ondersteunde.
bedankt voor je antwoorden, het product begon weer te werken onder W10 na het overschakelen naar een CATIA SP (ik zat in SP2). Ik ben niet super overtuigd, maar laten we het toegeven. Een grote dank u in ieder geval. Ik wil mijn onderwerp graag sluiten, maar ik geef toe dat ik er niet achter ben gekomen hoe ik dat moet doen