CATIA V5 die twee delen met elkaar verbindt

Hallo

Ik ben op zoek naar een baan die mijn leven gemakkelijker zou maken op CATIA.

Ik heb een rauw stuk dat verband houdt met zijn plan. Ik zou graag de machinaal bewerkte versie van dit onbewerkte onderdeel willen maken en deze willen associëren met de machinaal bewerkte tekening.

Mijn doel is dat deze twee onderdelen met elkaar worden verbonden, dat wil zeggen dat als ik mijn werkstuk aanpas, ik alleen mijn bewerkte onderdeel hoef bij te werken om de wijziging weer te geven.

Heb je het begrepen en kun je aan mijn behoefte voldoen? Voor degenen die het weten, ben ik op zoek naar de functie "overerving samenvoegen" van PTC CREO Parametric.

Bedankt voor je hulp

Hallo 

Het eerste dat u moet doen, is de opties instellen

Controleer de link

In oranje brengt het onder andere de zekerheid dat er geen link wordt gemaakt anders dan op de publicaties

Niet verplicht, maar als deze optie is aangevinkt, moet u het element publiceren om te kopiëren / plakken als resultaat met link.

Als je klaar bent , kopieer dan gewoon het deel lichaam, dan in een nieuwe CATPart doe een rechtsklik op de wortel van de grafiek (geel tandwiel) plakken speciaal / als resultaat met link.

Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de aangemaakte body / Body object.../verander de hoofdtekst

Hallo Franck.

Duidelijk, precies en exact antwoord.

Heel erg bedankt voor je hulp, een copy/paste-truc die ik niet had op Catia.