Hallo, bij het maken van een catalogus met CATIA V5 worden de weergaven van de verschillende onderdelen waaruit de catalogus bestaat niet bijgewerkt. Ze worden allemaal weergegeven met de afbeelding van de configuratie die actief is bij het opslaan van het onderdeelbestand. Vergeleken met het bijgevoegde pdf-bestand, zou ik mijn legoblokjes moeten krijgen zoals in figuur 88, maar ik krijg ze allemaal zoals in figuur 87 (afbeelding van de standaardconfiguratie bij het opslaan).
Ik geef er de voorkeur aan om een meer algemene afbeelding te laden voor de familievoorspelling, maar ik heb net de test gedaan, het heeft geen invloed op die van de instanties (opgelost).
Heb je de volgende opties gewijzigd op het moment van maken?
Dank u allen voor uw antwoorden, maar geen van hen werkt.
Ik heb alles geprobeerd. Het ergste is dat het perfect werkt op een pc met CATIA V5R19-sp2, maar niet meer werkt met een andere pc met CATIA V5R19-sp9.
Ik zie niet in waar dit vandaan kan komen. Als sommigen van jullie het willen proberen, voeg ik aan dit bericht een zip-bestand toe met de CATIA-bestanden van de lego en de configuratietabel.