Hoi allemaal Ik treed een fout op wanneer ik sommige SOLIDWORKS-onderdelen of -assemblages probeer te openen in SOLIDWORKS Visualize. De foutmelding geeft aan dat het SOLIDWORKS-bestand geen informatie uit de weergavelijst bevat.
Dit zijn de acties die ik heb uitgevoerd:
Compatibiliteitscontrole: Beide softwareprogramma's (SOLIDWORKS en SOLIDWORKS Visualize) zijn op versie 2025, de meest recente.
Bestandsverificatie: Bestanden worden soepel geopend in SOLIDWORKS, wat suggereert dat ze niet beschadigd zijn.
Bestanden opnieuw opslaan: Ik heb geprobeerd een " Pack and Go " uit te voeren om de bestanden opnieuw op te slaan, maar het loste het probleem niet op.
Reset SOLIDWORKS Visualize: Reset de SOLIDWORKS Visualize fabrieksinstellingen, zonder enige wijzigingen.
Heb je aanknopingspunten of heb je al van dit probleem gehoord!
Ik heb niet de vaardigheden om u te antwoorden en vooral om een oplossing voor uw probleem te bieden, behalve natuurlijk om contact op te nemen met VISIATIV support, die uw PC zal overnemen en een serieus onderzoek kan doen.
Wanneer u het bestand in SW opent, is het niet alleen-lezen? Als dit het geval is, kan het worden opgeslagen in een eerdere versie van SW (vandaar de versie Pb) Een ander idee, kijk of je een weergavestatus hebt (onderaan de afbeelding) in een kamer of AS die brult:
Hallo; Controleer ook of uw Solidworks-componenten correct openen in de modus Opgelost (en vooral niet in " Verlicht"). En dat alle sub-assemblies en onderdelen in het nieuwste formaat (2025) zijn.
Edit: Vanaf je screenshot sta je onder Solidworks Connected (is het gelijk aan 3dXperience?) als dit het geval is, zijn er al veel storingen bekend tussen Solidworks en Visualize. Als je kunt proberen lokaal te werken, zo niet, dan denk ik dat je goed bent om een Hotline-ticket te openen...
Hoi Maclane, ik ben in de opgeloste modus. Al mijn subassemblages en onderdelen zijn in 2025 versie. Ik zal in ieder geval hebben geprobeerd dit op te lossen via de forums, ik ben klaar om een ticket te openen!
Ik wilde u laten weten dat het importprobleem op SolidWorks Visualize dat ik maandagmiddag noemde, nu is opgelost. Helaas weet ik niet precies wat er is gebeurd om het weer te laten werken. Van mijn kant heb ik de computer niet uitgezet, ik heb gewoon Visualize en SolidWorks gesloten, wat ik de dag ervoor (maandag) al zonder succes had gedaan.
In ieder geval is alles weer normaal! Bedankt aan iedereen die de tijd heeft genomen om mijn bericht te lezen en erover na te denken.