Hoi allemaal
Ik wil u meedelen dat het myCAD-platform aanstaande donderdag 30 maart vanaf 18.30 uur in onderhoud zal zijn: houd er rekening mee dat het platform tijdelijk niet beschikbaar zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak,
Fijne dag!
Coralie
Hoi allemaal
Ik wil u meedelen dat het myCAD-platform aanstaande donderdag 30 maart vanaf 18.30 uur in onderhoud zal zijn: houd er rekening mee dat het platform tijdelijk niet beschikbaar zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak,
Fijne dag!
Coralie
Hallo Coralie,
Bedankt voor de informatie.
@+.
AR.
Hallo @Coralie
Bedankt voor de info.
Ik heb gemerkt dat je tijdens het laatste onderhoud aan lynkoa de xp-bug van de tijd die op de site hebt doorgebracht , hebt opgelost door deze puur en eenvoudig te verwijderen. Is dit een permanente verwijdering van deze bonus (je wilt niet dat we in de loop van de tijd punten verdienen op de site) of wordt deze hersteld zodra deze is gecorrigeerd?
Hallo @Sylk ,
We hebben inderdaad de xp verwijderd uit de tijd die op de site is doorgebracht omdat deze niet meer werkte. Maar we zullen het natuurlijk terugplaatsen! Deze functie vereist (verrassend genoeg zou je kunnen zeggen) veel specifieke ontwikkelingen, wat tijd kost van onze ontwikkelaars. We zijn momenteel bezig met het onderwerp en zullen het zo snel mogelijk terugplaatsen!
PS: een klein icoontje kondigt aan dat je jarig bent, dus gefeliciteerd als dat het geval is! Fijne dag!
Coralie
Hallo @Coralie
Dank u voor uw duidelijke antwoord. Door de xp van de tijd die op de site wordt doorgebracht te corrigeren,
De ontwikkelaars verdienen ook XP met de tijd die eraan wordt besteed
PS: inderdaad "het is het geval" dank je wel
Hallo Coralie,
Bedankt voor de informatie.
@+.
AR.
Hoi allemaal
Verduidelijking met betrekking tot deze technische ingreep: het zal bedoeld zijn om de domeinnaam die voor het myCAD-platform wordt gebruikt, te vervangen.
Dus
Dit zal voor u transparant zijn in gebruik, maar wees niet verbaasd als u de URL-wijziging in uw browser ziet.
Fijne dag!
Eliott
het is zeker het einde van Lynkoa.
Jammer, het was gemakkelijker te onthouden dan mycad.visiativ ... en ik vond de betekenis van de naam leuk!
RIP Lynkoa
Welkom mycad.visiativ
Er wordt een nieuwe pagina geschreven voor de community
Hallo Coralie,
De fouten die me zorgen baarden van "MycadElearning" werken nog steeds niet... Het is alleen ter informatie.
Fijne dag.
@+.
AR.
Hallo A.R,
We hebben uw account geverifieerd en het is een probleem met uw Abode Flash player-plug-in die niet langer compatibel is met onze trainingen! Dit is wat voorkomt dat de laatste video wordt afgespeeld...
Hallo Coralie,
Bedankt voor de informatie, ik zal te zijner tijd het nodige doen, ik zal je op de hoogte houden, bedankt voor je feedback.
@+
AR.
Een minuut stilte voor onze overleden geliefde Lynkoa
Toen ik klaagde over de bugs en de traagheid van het forum door voor te stellen om van server te veranderen en verschillende verbeteringen aan te brengen, had ik niet verwacht dat de veranderingen zo'n omvang zouden aannemen!
Kleine woorden: grote gevolgen. Het vlindereffect in al zijn glorie.
Hoezeer ik ook blij ben met al deze veranderingen, ik zal altijd spijt hebben van de naam Lynkoa.
Meer dan een pagina, het is de omslag en de titel die veranderen!