Ik heb een heel simpele vraag, ik zou graag het midden van deze 2 holes willen aangeven, zodat ik er een beoordeling op kan geven. Iemand een idee om dit goed te doen? (zonder een schets "met de hand" te maken)?
Nee, helaas, een rating moet noodzakelijkerwijs aan een entiteit blijven hangen.
Bij het positioneren van de punten in de functie "Hulp bij boren" maakt u eenvoudig een constructielijn die de 2 punten verbindt, en vervolgens moet u voor de afmeting het middelste punt van de lijn selecteren.
Of, als je bang bent om de "link" te verliezen via een schets in de europarlementariër, kun je ook een plan maken in je 3D en vanuit het plan aan de kant komen
Ik weet niet hoe je je gaten hebt gemaakt. Maar het idee is om een lijn te trekken tussen je twee centra, om een punt op het midden van deze lijn te plaatsen.
Dan "zie je de schetsen" en maak je het zichtbaar. U selecteert uw punt, het hortogonale plan en de parallel voor het maken van het plan.
Maar de oplossing van jmsavoyat blijft de eenvoudigste die ik vind
Teken anders in de tekening een constructielijn en selecteer vervolgens deze lijn en de 2 cirkels van de gaten. Daar wordt u een symmetrierelatie tussen deze 3 entiteiten aangeboden en wordt uw lijn perfect gecentreerd.
Maar zijn de gaten gecentreerd op de plaat of verschoven? het midden van de 2 gaten, als het in het midden van het stuk is, merken we het niet op, --- = kant = ----