Hallo
Ik heb een vraag over de oorsprong van dxf
Ik ben een productiebestand aan het maken voor een spiegelloze camera en ik moet een dxf per laag bewerken.
Dus ik maak een tekening met verschillende pagina's, één per laag van mijn hybride.
Dan sla ik het hele ding op in dxf-formaat.
Veredelaars werken alleen met 2D-bestanden zoals DXF
Als ik mijn dxf controleer, heb ik wel een dxf per laag, maar ze hebben niet per se dezelfde oorsprong.
Dit defect is te wijten aan het feit dat ik mijn weergaven handmatig heb gepositioneerd.
Het centreren van een weergave op een pagina is in sommige gevallen een noodzaak.
Hebben jullie advies of een oplossing voor mijn probleem?
Hoe centreer je een weergave op een tekening?
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Hallo
De functie Middenweergave onder SW bestaat niet.
De reden waarom het niet bestaat, is omdat er geen standaard bestaat in tekenen.
Verwijzen naar weergaven, uitlijnen van weergaven, weergavemarkering, enz. , is gestandaardiseerd, dus we vinden het in SW.
Daarna is de enige oplossing die ik zie om door een macro te gaan.
1 like
Hallo
Als u hetzelfde blad met weergaven meerdere keren kopieert, zullen uw weergaven noodzakelijkerwijs op dezelfde plaats op alle vellen staan, dan hoeft u alleen maar de lichamen een voor een in uw kamer te verbergen. Anders kun je ook proberen een tekengebied te definiëren in een plansjabloon, ik heb het nog niet geprobeerd, ik hoef het niet te doen, maar het zou je in staat stellen om altijd op dezelfde plaats te bekijken.
1 like
Dank u voor uw antwoorden,
Voor deze behoefte heb ik de oorsprong van de DXF's in eDrawing herwerkt
Vriendelijke groeten