Hoi allemaal
Wanneer u de stuklijst maakt voor een merk dat meerdere submerken bevat, worden bepaalde onderdelen (bevestigingsmiddelen of andere onderdelen) van die merken weergegeven in de stuklijst. Ik heb geprobeerd de subassemblages waarvan de onderdelen in de stuklijst voorkomen te isoleren, maar ik zie geen logisch verband...
De set die voor de tekening wordt gebruikt, heeft verschillende configuraties, maar door ze allemaal te verwijderen en alleen de actieve configuratie te behouden, verandert er niets.
Bij het maken van de nomenclatuur kies ik echter alleen voor het eerste niveau.
Iemand enig idee wat zou kunnen veroorzaken dit probleem in de nomenclatuur?
Bedankt!
1 like
Zou het toeval zijn dat sommigen onder de vergadering niet zouden worden ingesteld om te bevorderen?
Dit zou kunnen verklaren waarom een assemblage niet verschijnt en de inhoud ervan verschijnt omdat de inhoud van deze subassemblage dan naar het 1e niveau gaat.
Een link die deze promotie uitlegt:
https://help.solidworks.com/2020/French/SolidWorks/sldworks/c_examples_child_component_display.htm
3 likes
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb het nagekeken, maar het lijkt er niet op dat het zo is, de assemblages zijn goed in goede staat .
Het is moeilijk te beantwoorden zonder meer informatie te hebben.
Stuur ons een van de volgende berichten:
Een PackAndGo van het geheel.
Een screenshot van de stuklijst en boomstructuur van uw assembly
Voorbeeld:
1 like
Bedankt!
Sterker nog, ik realiseerde me net dat sommige subassemblages een ontbonden teken in de nomenclatuur hadden.
Door erop te klikken en Herstellen uit de stuklijst te kiezen, werd het probleem opgelost.
Dank u voor uw antwoorden
3 likes