Certificering Solidworks

Hoi allemaal

Een kleine poll hier om erachter te komen wie van jullie solidworks-certificeringen heeft behaald? Zo ja, welke? (CSWA, CSQP...) En heeft het je iets gebracht?!

Tegelijkertijd, wie gebruikt "myCADlearning"? Heb je de training gedaan? Geslaagd voor de certificaten? Als we ze allemaal halen, krijgen we dan een algemeen certificaat? qua moeilijkheidsgraad komt het overeen met een CSWA? Of juist helemaal niet?

Hallo 

Ik heb wat training gevolgd over MyCADlearning, het is heel eenvoudig, het zijn gewoon quizzen aan het einde die in het algemeen samenvatten wat de cursus heeft uitgelegd. Ik weet niet of de certificaten die aan het einde van de training worden uitgereikt iets waard zijn, ik betwijfel het.

1 like

Hallo

Ik heb 5 certificeringen. CSWA: Mechanisch Ontwerp, CSWP: tekeningen Gereedschappen, Mechanisch Ontwerp, Plaatwerk, Lasnaden.

Persoonlijk heeft het me niet veel gebracht, maar het staat op onze website en het is een garantie voor knowhow en het is nominatief, dus in geval van ontslag of ontslag gaan ze met me mee.

piece_jointe_capture.jpg
3 likes

Dank je wel AC Cobra,

En qua moeilijkheidsgraad? Is het kwantificeerbaar?

Ik vond enkele voorbeelden op het net waar je in feite de 3D moet tekenen van een deel waarvan je het plan krijgt. Wijs het vervolgens een variabele en vergelijking toe. en het te geven antwoord en in de vorm van meerkeuzevragen waarbij het gewicht van het onderdeel moet worden gegeven.

De review gaat niet verder dan dat?

Ik ben geslaagd voor de CSWP Plaatwerk

Vrij eenvoudig als je maar vaak genoeg met de module werkt.

Voor de rest weet ik het niet.

Ik raad je in ieder geval aan om ze te nemen zolang je gratis codes hebt.

Het is altijd een pluspunt voor jou en je toekomst.

3 likes

Het is niet slecht, als je de functies beheerst waarin je de certificeringen wilt halen, zou er geen probleem moeten zijn. Je moet de functies gebruiken en in korte tijd antwoorden geven die betrekking hebben op een kamer.

2 likes

Hoi Bart,

Wat zijn de "gratis codes" waar je het over hebt??

Als u een onderhoudscontract heeft met een wederverkoper, heeft u recht op 1 certificering per 6 maanden geheugen.

Log in op het Solidworks portaal, van daaruit heb je toegang tot deze codes

2 likes

Hallo

Hier zijn enkele antwoorden op uw vragen over myCADlearning, een van de vele modules in de myCADservices Premium-suite.

Over het gebruik van deze module getuigden de RBE's en een gebruiker van de ONET-groep over het gebruik ervan (problematisch, voordelen, enz.): "Sinds we myCADlearning hebben, volg ik gedetailleerde trainingen die me in staat stellen vooruitgang te boeken: ik heb een grotere kennis van de software, ik ben efficiënter en sneller. Baptiste TINSON, Tekenaar, ONET Technologies – ONET GROUP" 
Lees de getuigenis door hier te klikken

• Voor myCADlearning-certificaten:

Aan het einde van elk trainingsthema worden certificaten behaald. Ze geven de bestede tijd en het behaalde niveau aan. Dit is een VISIAIV-certificering 1e Europese reseller van SOLIDWORKS. Bijna 6000 mensen worden per jaar getraind door de groep.

• qua moeilijkheidsgraad komt het overeen met een CSWA? Of juist helemaal niet? 

Dit certificaat is niet te vergelijken met de CSWA en concurreert er niet mee, maar het is mogelijk om te overwegen de trainingen te volgen om je voor te bereiden op deze certificering.

Houd er rekening mee dat myCADlearning-trainingen een goede aanvulling zijn op de basistraining die persoonlijk wordt gegeven. Ze stellen u in staat om uw kennis van Solidworks te verdiepen, deze te valideren door middel van regelmatige tests en te herzien.

Fijne dag:)

6 likes

Ik ben geïnteresseerd in wat je me hier vertelt!

Dus als je eenmaal op het portaal bent, waar ga je dan heen?

portail_solidworks.jpg
1 like

Klik op Certificering

Dan "Certificeringsaanbiedingen voor klanten met abonnementsservice**"

3 likes

Met dank aan Bart en Clémentine;)

Ik zal het onderwerp in detail bekijken!

Hallo

Persoonlijk ben ik geslaagd voor CSWA, CSWP mechanisch ontwerp en CSWP oppervlak. Het oppervlak is naar mijn smaak iets moeilijker om doorheen te komen, maar niets onoverkomelijks!

Voor mij gaf het me iets extra's tijdens de interviews, maar het is vooral voor het imago van het ontwerpbureau dat het wordt gewaardeerd.

5 likes