10 jaar Design Challenge!

En nee, je droomt niet... De myCAD-gemeenschap viert dit jaar haar 10e verjaardag!! :partying_face:

Sommigen van jullie hebben de gemeenschap zien groeien, evolueren, transformeren en vandaag vieren we haar 10e verjaardag! Wat een trots :star2:

Bij deze gelegenheid hebben we veel verrassingen voor u in petto... Te beginnen met natuurlijk de emblematische ontwerpuitdaging! :trophy:

Het thema is: " Ontwerp de 10-jarige trofee"

Een trofee die eruitziet als een feest, een geschiedenis maar ook een van solidariteit, wederzijdse hulp en professionaliteit! Creëer een ronde, vierkante, klassieke of futuristische trofee, in ruw of transparant materiaal... Laat de fantasie van je ontwerper de vrije loop!

Ontwerp uw idee op SOLIDWORKS of CATIA en deel het op het myCAD-platform!

De enige vereiste is dat uw ontwerp het cijfer 10 en de vermelding myCAD van Visiativ moet bevatten.

Je hebt tot de avond van 30 april 2023!

Het winnende ontwerp wordt 3D-geprint en weggegeven aan de winnaars :clap:
Speciale shout out naar @Sylk voor zijn prachtige mascotte die tijdens de hele uitdaging aanwezig zal zijn :slight_smile:

De prijzen:

Er zullen 3 winnaars van de uitdaging zijn die de kans krijgen om hun prijs te kiezen uit:

De 1e winnaar heeft het recht om de prijs van zijn keuze te kiezen, evenals de 2e. De 3e winnaar ontvangt de resterende prijs. Mooie prijzen om unieke momenten vast te leggen!
En dan, voor de 10e verjaardag van myCAD, laten we gek doen! Alle deelnemers ontvangen een myCAD goodie voor hun deelname! :slight_smile:

Dus ben je klaar om de 10-jarige uitdaging aan te gaan?! Doe gratis mee: 10 Years Challenge - myCAD by visiativ

PS: pas op voor plagiaat bij het maken van uw ontwerpen, we zullen voorzichtig zijn met de oorsprong van uw bestanden :smiling_imp:

Fijne dag en gefeliciteerd met je verjaardag allemaal :partying_face:
Coralie

7 likes

Hallo @Coralie ,

Ik wilde archiveren, maar wanneer ik de assemblage integreer om te bekijken, werkt het niet

Welkom @ac_cobra_427
We moeten aandringen. Het is een bug zonder echt goed geïdentificeerde oorsprong, maar op een gegeven moment zou het uiteindelijk moeten verdwijnen. Kop op.

Hallo @Sylk,

Ik heb gisteren minstens 1/4 uur geprobeerd...

Weer een foutje, maar deze keer anders

Ja ik werd er gek van, het was urenlang aan mijn kant... Het lijkt veel op de oude bug van geposte antwoorden die niet doorgingen op Lynkoa.

Het lijkt mij dat de inzendingen beter zijn verlopen door de pagina te verlaten, dan het bestand direct na het heropenen te versturen, of zelfs door te decoderen/rekenen en dan snel te versturen.
Waarschijnlijk een soort verlopen sessiebug.

Hoi allemaal
We kijken er meteen naar! Excuses voor het ongemak... :frowning:

2 likes

Hoi allemaal

De 3D-viewer van de uitdagingen is gerepareerd! Inderdaad, het was degene die een probleem vormde... U kunt nu uw voorstellen toevoegen :slight_smile:

10 JAAR, het is inderdaad de moeite waard om te vieren!!
Dus, misschien doe ik het dit #challenge (zoals in de goede oude tijd!!)

3 likes

Hallo @flegendre wat een genoegen om je weer te zien op het forum! :slight_smile: En ja, dit moeten we vieren met een mooie uitdaging :partying_face:

1 like

Hallo @Coralie ,

Wat mij betreft is de bug nog steeds aanwezig.

Wij kijken met uw @ac_cobra_427 account!!

Je bent al klaar met je project! Supersnel wordt je volgende bijnaam!

Ik begon gewoon na te denken over wat ik zou kunnen voorstellen (poef, poef, poef)

Vriendelijke groeten

@Coralie het probleem zich voordoet wanneer ik de assemblage laad in het 3D-modelonderdeel dat met de viewer kan worden bekeken: *. Na het inbrengen heb ik dit msg
image

Ik bedacht snel iets om de challenge te lanceren :slight_smile:

2 likes

@ac_cobra_427

Ik heb altijd problemen gehad met de kijker en als ik het me goed herinner, komt dat omdat hij allergisch is voor Firefox.

Tussen ons, maar zeg het niet @Coralie ik zie niet in waarom de resultaten van het uitdagingsgedeelte niet op het forum zouden moeten staan.
Eenvoudiger = beter publiek van forumleden = beter extern publiek (want betere ranking en indexering in zoekmachines) - beste reclame voor myCAD door Vis

nou, dat is wat ik erover zeg

Vriendelijke groeten

1 like

Ja, het lijkt mij dat er in het verleden problemen waren met Firefox, maar nu gebruik ik Chrome :innocent:

Hallo @Zozo_mp @ac_cobra_427
Van mijn kant werkte de kijker goed met FF. Behalve de omlijsting die niet paginagroot was.
Ik heb niet getest met een andere browser.

Wat de uitdaging betreft, heb ik vanaf het begin mijn algemene idee, ik moet het gewoon waarmaken.

Het probleem deed zich ook voor bij het plaatsen van de voorbeeldafbeeldingen over mij.
Om precies te zijn, en als het de ontwikkelaars kan helpen, had ik 3 of 4 renderafbeeldingen gepost om mijn deelnamepost te maken, zonder een model te plaatsen, omdat het op dat moment niet presentabel was. Ze waren correct geslaagd. Wetende dat ik ze kort na het openen van de post had gepost.
Maar enige tijd later wilde ik een afbeelding verwijderen en vervolgens een andere plaatsen, en daar had ik fouten. Ik had het neergezet op een ongeldig formaat of afmetingen, maar in feite niet, omdat ik ze later kon posten.
Dit is wat me doet denken dat het de vertraging was, en dus een verhaal van het verlopen van de sessie (cookie of server-side).
Wetende dat de Lynkoa-site bijzonder traag is, is de kans des te groter dat een groot bestand zoals een sjabloon of een zip het uploaden niet voltooit voordat de deadline verstrijkt. Of dat de instabiliteit van de site het bestand tijdens het verzenden beschadigt en daarom niet door de server kan worden geconverteerd.
Het is een beetje zoals wij en ons geluk...

1 like

Hallo @Coralie ,

Ik heb net getest met de andere ASM (montage van de baan) en het werkt, ik denk dat er een probleem moet zijn met mijn trofee :pensive: :expressionless: :pensive: :expressionless: