Ik ben verheugd de terugkeer van de nationale ontwerpwedstrijd, de Golden Tech 2024, aan te kondigen! Visiativ en Dassault Systèmes sponsoren ook dit jaar de wedstrijd, die tot doel heeft industriële carrières te promoten. Elk jaar brengt het de beste tekenaars op SOLIDWORKS samen
Tijdens de Golden Tech-competitie zijn er 2 wedstrijden voor u beschikbaar:
De individuele ontwerpwedstrijd van 2 uur
De makerswedstrijd in teams, gedurende de hele wedstrijd, d.w.z. 3 dagen om je creatie te ontwerpen en te maken
En in de ontwerpwedstrijd beslis jij wat je gaat doen! We organiseren een ontwerpchallenge om te bepalen aan welk object de deelnemers moeten werken: een sporthelm
Vanaf vandaag tot 15 december kun je de helm ontwerpen van een van de onderstaande sporten:
Ijshockey
Honkbal (vooral voor slagman en catcher)
Alpineskiën
Snowboarden
Skateboard
Longboard
Rol
Autoracen (bijv. NASCAR, Formule 1)
Rodelen (bijv. bobsleeën, rodelen, skeleton)
Bergbeklimmen / Klimmen (vooral buiten)
Speleologie, sport of speleologie
Paardrijden
Polo
Hockey (voor de keeper)
Waterpolo (helm met gehoorbescherming)
Kanoën, vooral wildwaterkanoën
Roeiwedstrijd (in sommige gevallen voor de stuurman)
Parachutespringen en basejumpen
Paraglider
**Let op: Elke deelnemer zal zijn keuze moeten aankondigen op dit forumgesprek zodat er geen headset 2 keer gemaakt wordt** Ook kunt u geen sport selecteren die niet in de bovenstaande lijst wordt genoemd. Laat ons in de reacties weten welke sport je hebt gekozen!
Door deze uitdaging is het een kwestie van het reproduceren en niet opnieuw uitvinden van de helm. De 3 helmen die de kenmerken van het object het beste respecteren, zullen de wedstrijd winnen
De 3 winnaars winnen elk een sportpakket met daarin:
een sporttas
een dop
een waterfles
Als ze dat willen, worden de winnaars uitgenodigd om deel te nemen aan de Golden Tech-ontwerperswedstrijd: hun reis- en hotelkosten worden vergoed
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik kom in de verleiding om deel te nemen. Ik neem de LONGBOARD-helm! @Coralie oralie, zijn er dingen die je moet weten of doorgeven om deel te nemen?