Golden Tech 2024 Special Design Challenge: kies je sport!

Bedankt, de kubus werkte!

2 likes

Bedankt @DoubleL voor je hulp!!
We zullen de kijker verbeteren voor de volgende uitdagingen!
En gefeliciteerd met je voorstel @nlebatteux :wave: :wave:

2 likes

het is hetzelfde! onmogelijk om mijn 3D-bestanden te plaatsen! "Conversie mislukt"

De kubus! Dit is de oplossing :wink:

Dat wil zeggen dat je gewoon een kubus plaatst voor het gevraagde deel voor de kijker en de rest van de bestanden in het gedeelte "downloadbare bestanden"?

Ja, als je niet het juiste bestand in de viewer kunt plaatsen, ben je in ieder geval gedwongen om een 3D-bestand te plaatsen om je voorstel te valideren, het belangrijkste is, denk ik, dat alle bestanden beschikbaar zijn in je downloadbare documenten

Bedankt voor je feedback. Maar ik kan mijn bestand nog steeds niet plaatsen.
Ik heb een zip-bestand gemaakt met alle bestanden in de downloadbare bestanden, en de kubus voor de kijker. maar ik heb de melding "3D is verplicht"

Essay kan een ander STL-stijlformaat zijn

1 like

Ik heb het geprobeerd in STL, hetzelfde resultaat. Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is, ik heb geen accent of iets dergelijks op de bestandsnamen, alleen "_" die de woorden scheidt

Het werkte in stap...

2 likes

Er zullen veel kubussen in de viewer zijn :joy:

Goed nieuws, ik was je aan het antwoorden!

1 like

Veel succes aan alle deelnemers.

1 like

Hoi allemaal
Bedankt en felicitaties aan de deelnemers :clap::slight_smile: Als sommige laatkomers mij hun ontwerp in de loop van de dag willen sturen, openen we uitzonderlijk de uitdaging tot vanavond, voordat de winnaars worden geselecteerd!
Fijne dag!
Coralie

3 likes