Golden Tech Special Design Challenge: de winnaars!

Hoi allemaal

Het is tijd om de winnaars bekend te maken :bell:
Ter herinnering: het doel van deze uitdaging was het ontwerpen van een sporthelm: de winnende sport wordt het thema van de Golden Tech 2024 ontwerperswedstrijd Ontwerper | Gouden Tech

Op SOLIDWORKS zijn 3 verschillende sporthelmen ontworpen : paragliding, longboarden en hockey: een dikke proficiat aan de deelnemers :clap: :clap:

De selectiecriteria waren als volgt:

• Het ontwerp (van de 5 punten)
  • Het geleverde ontwerp / werk (op 5 punten)
  • Het aanpassingsvermogen aan de Golden Tech-competitie (van de 10 punten): zal het ontwerp gemakkelijk aan te passen zijn, te gebruiken...

Voor deze challenge zaten 3 mensen van Dassault Systèmes in de jury! De ontwerpen zijn onder de loep genomen... Ontdek nu de ranglijst:

1e plaats: @DoubleL en zijn hockeyhelm! :1st_place_medal:

2e plaats: @Charley en zijn paraglidinghelm :2nd_place_medal:

3e plaats: @nlebatteux en zijn longboardhelm :3rd_place_medal:

Alle deelnemers zijn winnaars van deze wedstrijd :gift: Gefeliciteerd met dit uitstekende werk! :clap:
@Charley en @nlebatteux laat ik je me je contactgegevens sturen zodat ik je kavel kan toesturen :slight_smile:

Het was het einde van de uitdagingen van het jaar 2023! Nogmaals gefeliciteerd aan alle deelnemers aan de uitdagingen van dit jaar, wees in vorm voor degenen die in 2024 zullen aankomen :muscle:
Fijne dag en fijne vakantie! :gift: :gift:
Coralie

5 likes

Proficiat aan de deelnemers! :clap: :clap:
Speciale vermelding voor @DoubleL . Prachtige prestatie! :clap: :clap: :clap: :clap:
Fijne feestdagen voor jullie allemaal.

4 likes

Gefeliciteerd @nlebatteux , @Charley en zoals gewoonlijk @DoubleL . Zeer mooie helmen.
Het is een feest voor zijn tijd voor deze winnende trifecta.

6 likes

Hallo gemeenschap,
Proficiat aan alle deelnemers en vooral aan de gelukkige winnaars.
Echt geweldige prestaties, gefeliciteerd, fijne feestdagen.
@+.
AR.

6 likes

Felicitaties aan alle drie :clap:
Drie schitterende prestaties :+1:
Bedankt
Fijne feestdagen voor de hele gemeenschap :christmas_tree:
Ik kan niet wachten op 2024 met nieuwe uitdagingen!

6 likes