Hoi allemaal!
Felicitaties aan alle deelnemers aan de speciale myCAD 2023 design challenge rond het thema robotica
We moeten toegeven dat deze uitdaging niet de gemakkelijkste was...! Maar gezien het niveau van de gemeenschap, wist ik dat je het kon
Het doel was om een huishoudelijke robot te ontwerpen die uw dagelijkse taken kon vereenvoudigen!
We hadden 10 voorstellen en niet de minste! Iedereen was in staat om het onderwerp te beantwoorden dankzij originele concepten en zeer geavanceerde uitleg! myCAD Event Challenge 2023 - myCAD by visiativ
Door uw opvattingen zie ik dat het onderhoud van planten en de tuin voor sommigen (inclusief ikzelf) zeker een plaag is
Er is ook rekening gehouden met de ecologische aspecten, dus gefeliciteerd, ik zie dat je je ideeën bij elke uitdaging verdubbelt!
De winnaars worden op 12 oktober bekendgemaakt tijdens de myCAD-dag in Lyon https://www.visiativ.com/evenement/journee-mycad-lyon-2023/ en worden natuurlijk ook op het platform weergegeven!
Ter herinnering: de 3 winnaars van elke categorie (technisch ontwerp, functionaliteiten en haalbaarheid) winnen een DAGOMA SIGMA-printer en een spoel oranje garen om hun robot te kunnen ontwerpen, de prijsuitreiking vindt plaats ter plaatse (Groupama Stadium) of per verzending als de winnaar niet aanwezig is! SIGMA 3D-printer | Dagoma
PS: de volgende uitdaging komt eraan, stay tuned
Fijne dag, Coralie