Speciale sports design challenge: proficiat aan de deelnemers!

Hoi allemaal

De speciale sports design challenge is net afgelopen!

We hebben 5 voorstellen ontvangen en de lat wordt steeds hoger! Proficiat aan de deelnemers, want het thema was niet eenvoudig... Jullie hebben ons allemaal een adembenemende klus aangeboden, ieder van jullie heeft evenveel gepresteerd aan het ontwerp als aan de beschrijving, dus een dikke proficiat :clap: :clap:

De jury komt deze week bijeen, ter herinnering, we zullen de leden van het bedrijf 3DCONNEXION, SOLIDWORKS-trainers uit Visiativ rond de tafel hebben, evenals Gaetan CHARLOT, onze gehandicapte schermkampioen, aan de oorsprong van het onderwerp!

In afwachting van de uitspraak kun je het hele ontwerp bekijken en de deelnemers feliciteren :point_down:

Nogmaals gefeliciteerd allemaal,
Fijne dag
Coralie :slight_smile:

4 likes

Hallo
Ik ben vergeten mijn voorstel te sturen vanwege de religieuze feestdag, kan ik het naar jullie sturen??

Er worden veel verschillende oplossingen geboden, het is altijd interessant om te zien hoe meerdere mensen hetzelfde onderwerp kunnen benaderen

2 likes

Inderdaad, dit is goed bevolkt sinds de laatste keer dat ik opende!

1 like

Hallo @HAMZA_BAKIR
We zullen de uitdaging heropenen om je te laten deelnemen, ik stuur je een privébericht!

1 like

Inderdaad. Ik had een andere manier om het ding te benaderen, maar het bleef helaas in mijn hoofd zitten.

Felicitaties aan iedereen die in staat was om hun ideeën te realiseren.

1 like

Wanneer komen de resultaten?

Hoi allemaal

De jury komt deze week bij elkaar: voor deze challenge zitten er veel juryleden!

Ter herinnering van de jury heb je:

• 2 personen van 3DCONNEXION
  • 2 Visiativ trainers
  • 2 personen uit Dassault Systèmes
  • Gaëtan CHARLOT, kampioen schermen voor gehandicapten
  • 1 myCAD Community Manager

Aanstaande maandag 30 september 2024 heb je de uitslag!
Bedankt voor je geduld!
Fijne dag
Coralie

2 likes

De hele gemeenschap houdt haar adem in terwijl ze wacht op de uitspraak... De resultaten komen vandaag binnen en de opwinding is op zijn hoogtepunt! De ideeën zijn gevloeid, de ontwerpen zijn briljant en het enige wat we hoeven te doen is uitzoeken wie deze intense uitdaging zal winnen. Veel succes aan alle deelnemers, moge het beste project winnen!

4 likes

Het wachten is lang :wink: !

Hoi allemaal

Sorry voor dit wachten, we wachten op de terugkeer van Gaetan Charlot, schermkampioen, voor zijn ranglijst, zodra we die hebben, zullen we het podium met je delen!

Ik ontvang jullie allemaal een set goodies om me te verontschuldigen voor het ongemak! :pensive:
Coralie

3 likes

Er is geen verlegenheid, het is gewoon ongeduld :wink: (erger dan kinderen met Kerstmis)

3 likes

Natuurlijk, als je de 1e bent die je werk inlevert, stamp je langer met je voeten dan de anderen :tired_face:

4 likes

Ik keek inderdaad al uit naar de andere voorstellen en toen keek ik uit naar de resultaten, eigenlijk kijk ik er altijd naar uit :rofl:
En nu begin ik uit te kijken naar kerst, ik ben een kerstdorp aan het tekenen en 3D-printen...
Mijn leerling (jonger dan ik natuurlijk...) wil dat ik een YouTube-kanaal maak over mijn ontwerpen en tutorials maak...

5 likes

Ik kan niet wachten om het te zien! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:joy: Ik denk niet dat ik genoeg inhoud heb om een YouTube-kanaal te voeden

2 likes

Zelfs in kleine hoeveelheden is je content waarschijnlijk te kwalitatief voor youtube :sweat_smile:

3 likes

Oh niet ver daar vandaan lol, het zijn meestal modellen voor de lol
Aflevering 1: The Yule Log / Candy Store (huidig project)
Ontwerp op SolidWorks en 3D-printen

image

2 likes

Ik zou waarschijnlijk niet de enige zijn die geïnteresseerd is in je technieken, tips en adviezen!! Nadat je nog populairder bent geworden, hoef je alleen maar een dosis samenzwering toe te voegen, een vleugje platte-aardetheorie, de sponsor nrth vp, met een bgm van Franse rap goed daubé. Daarmee weet je zeker dat je het plafond breekt en de bodem raakt (en de bodem, ja).

3 likes

Ik ga stoppen met het vervuilen van dit bericht, maar inderdaad, als ik mijn kanaal start, begin ik met: " Hallo, de aarde is plat!" 

2 likes