De speciale sports design challenge is net afgelopen!
We hebben 5 voorstellen ontvangen en de lat wordt steeds hoger! Proficiat aan de deelnemers, want het thema was niet eenvoudig... Jullie hebben ons allemaal een adembenemende klus aangeboden, ieder van jullie heeft evenveel gepresteerd aan het ontwerp als aan de beschrijving, dus een dikke proficiat
De jury komt deze week bijeen, ter herinnering, we zullen de leden van het bedrijf 3DCONNEXION, SOLIDWORKS-trainers uit Visiativ rond de tafel hebben, evenals Gaetan CHARLOT, onze gehandicapte schermkampioen, aan de oorsprong van het onderwerp!
In afwachting van de uitspraak kun je het hele ontwerp bekijken en de deelnemers feliciteren
Nogmaals gefeliciteerd allemaal, Fijne dag Coralie
De hele gemeenschap houdt haar adem in terwijl ze wacht op de uitspraak... De resultaten komen vandaag binnen en de opwinding is op zijn hoogtepunt! De ideeën zijn gevloeid, de ontwerpen zijn briljant en het enige wat we hoeven te doen is uitzoeken wie deze intense uitdaging zal winnen. Veel succes aan alle deelnemers, moge het beste project winnen!
Sorry voor dit wachten, we wachten op de terugkeer van Gaetan Charlot, schermkampioen, voor zijn ranglijst, zodra we die hebben, zullen we het podium met je delen!
Ik ontvang jullie allemaal een set goodies om me te verontschuldigen voor het ongemak! Coralie
Ik keek inderdaad al uit naar de andere voorstellen en toen keek ik uit naar de resultaten, eigenlijk kijk ik er altijd naar uit En nu begin ik uit te kijken naar kerst, ik ben een kerstdorp aan het tekenen en 3D-printen... Mijn leerling (jonger dan ik natuurlijk...) wil dat ik een YouTube-kanaal maak over mijn ontwerpen en tutorials maak...
Oh niet ver daar vandaan lol, het zijn meestal modellen voor de lol Aflevering 1: The Yule Log / Candy Store (huidig project) Ontwerp op SolidWorks en 3D-printen
Ik zou waarschijnlijk niet de enige zijn die geïnteresseerd is in je technieken, tips en adviezen!! Nadat je nog populairder bent geworden, hoef je alleen maar een dosis samenzwering toe te voegen, een vleugje platte-aardetheorie, de sponsor nrth vp, met een bgm van Franse rap goed daubé. Daarmee weet je zeker dat je het plafond breekt en de bodem raakt (en de bodem, ja).